Plaats reactie
1
Ik heb een voor mij lastig probleem. Bij het kopiëren van foto's van IPhone 5S naar een computer met Windows10 gaat het vlekkeloos met twee van de drie mappen met foto's maar bij de derde gaat het mis. Hij kopieert niet en geeft: fout bij kopiëren van bestand of map; een rood kruis met de melding: De parameter is onjuist.
Het gaat om ruim 500 foto's. Op de IPhone zijn ze te bekijken maar als ik via verkenner op de computer deze foto's los open is dat ook een foutmelding: kan dit bestand niet openen.
Geprobeerd om ICloud fotobibliotheek aan te zetten maar ook dan lijkt het erop dat deze 550 foto's niet worden ge-upload. Nieuwe foto's in een nieuwe map gaan wel direct naar de ICloud.
Ik hoop dat ik iets simpels over het hoofd zie..... Binnenkort moet ik de telefoon inleveren en wil natuurlijk graag de foto's bewaren. 
Alvast bedankt voor het meedenken.
2
Hoe zet u de foto's van de iPhone 5S naar de pc?, met welk programma?
Trojaans Paard schreef:Ik heb een voor mij lastig probleem. Bij het kopiëren van foto's van IPhone 5S naar een computer met Windows10 gaat het vlekkeloos met twee van de drie mappen met foto's maar bij de derde gaat het mis.
Het gaat om ruim 500 foto's. Op de IPhone zijn ze te bekijken maar als ik via verkenner op de computer deze foto's los open is dat ook een foutmelding: kan dit bestand niet openen.
Het lijkt erop dat de foto's in de derde map zijn beschadig, maar ik ben niet zeker.
Trojaans Paard schreef:Hij kopieert niet en geeft: fout bij kopiëren van bestand of map; een rood kruis met de melding: De parameter is onjuist.
Dat is zorgwekkend.
Trojaans Paard schreef:Geprobeerd om ICloud fotobibliotheek aan te zetten maar ook dan lijkt het erop dat deze 550 foto's niet worden ge-upload. Nieuwe foto's in een nieuwe map gaan wel direct naar de ICloud.
Ik neem aan dat u wel ingelogd bent in iCloud?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Dank je iEscape voor je snelle reactie:
- ik sluit de IPhone aan met usb kabel (van de originele oplader), computer herkent de IPhone en ik kopieer via de Verkenner van de pc
- ik ben ingelogd op ICloud (nieuwe foto's verschijnen direct in de ICloud bibliotheek)
- ik kan de foto's op de IPhone bekijken maar als ik een foto wil doorsturen bijv. via mail dan geeft de IPhone de melding: Delen mislukt. Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het voorbereiden van delen. Probeer het later opnieuw.
4
Probeer het volgende: op de iPhone  ☞  Automatische slot op Nooit zetten.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hoi iEscape, automatisch slot kan niet uit; alleen 30 seconden tot 5 minuten (staat op 1 minuut)
Ik ga de tips 'Wat u moet doen voordat....' vandaag doornemen
7
iEscape en anderen: ik denk dat de foto's toch zijn beschadigd. Ik heb foto voor foto bekeken en op 7 foto's na heb ik ze al eerder een keer gekopieerd gelukkig. Kortom topic sluiten en alleen 7 foto's 'kwijt' maar geen heel belangrijke. Dank iEscape voor het meedenken
8
iEscape schreef:Probeer het volgende: op de iPhone  ☞  Automatische slot op Nooit zetten.
Trojaans Paard schreef:Hoi iEscape, automatisch slot kan niet uit; alleen 30 seconden tot 5 minuten (staat op 1 minuut)
Wellicht een spraakverwarring, Automatische slot   niet uitzetten maar op Nooit zetten.
Afbeelding
Trojaans Paard schreef:Ik ga de tips 'Wat u moet doen voordat....' vandaag doornemen
Dat is een belangrijk artikel, om te zorgen dat al uw privacygevoelige gegevens op de iPhone 5S volledig worden verwijderd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
De optie 'Nooit' staat bij mij niet in het rijtje en kan ook niet naar beneden scrollen. Bovenste is 30 seconden en onderste is 5 minuten.
Het privacy artikel ga ik zeker lezen, bedankt!
10
Trojaans Paard schreef:De optie 'Nooit' staat bij mij niet in het rijtje en kan ook niet naar beneden scrollen. Bovenste is 30 seconden en onderste is 5 minuten.
OK, dat is duidelijk, maar wel vreemd dat die optie afwezig is.
Op mijn iPhone 4S (een oud beestje) is die optie wel aanwezig.

Graag gedaan  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”