Plaats reactie
1
Mijn Samsung Galaxy S6 had al een tijdje problemen met de levensduur. Batterij ging erg snel leeg, maar ik heb geen geld om een nieuwe mobiel aan te scaffen en heb ik het maar geaccepteerd. Vandaag viel hij weer uit zoals vele keren, maar wat anders ging was dat de scherm vastzat op de samsung logo met de zwarte achtergrond.

Ik heb volume laag+thuisknop geprobeerd voor vele keren en heb hetzelfde probleem. Wanneer ik mijn mobiel aan de lader vastmaak en dit doe krijg ik de batterij scherm waar het ook vast zit. Tevens is deze batterij scherm zonder de groene laad bar wat je normaal wel krijgt. Hij laadt dus totaal niet op. Ook als ik dan de oplader uit de stekker haal blijft hij gewoon vastzitten op de batterij scherm.

Ik heb echt mijn mobieltje nodig zouden jullie kunnen helpen a.u.b. Ik zal snel reageren aangezien ik dit echt opgelost nodig heb.
2
Ik heb géén Samsung Galaxy S6.
Sinds dat toestel uitkwam in 2015/2016 zijn er veel gebruiker die klagen over het probleem met de batterij van Samsung Galaxy S6 & S7.

Is de Oculus-applicatie op het toestel geïnstalleerd?
Zo ja, wellicht biedt dit artikel Oplossing voor leeglopende accu Samsung Galaxy S6 en S7 (edge) een oplossing.

Je zou ook  de functie Locatiediensten, GPS & automatisch synchroniseren (e-mail, facebook en/of Twitter) kunnen uitschakelen, die zaken gebruiken veel van de batterij.

Als alléén de batterij minder goed is, ga dan naar een erkende telefoonwinkel, wellicht alléén de batterij vervangen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Heel vreemd dat ik je bericht nu pas zie, maar je snapt het niet. De scherm zit vast helemaal in het begin wanneer je de Samsung logo ziet. Ik kan helemaal niks.
4



Heb ook nog als laatste redmiddel dit gedaan wat in deze 2 filmpjes gebeurt, maar helaas...iemand die het antwoord weet?
5
noori schreef:Ik heb volume laag+thuisknop geprobeerd voor vele keren en heb hetzelfde probleem.
Dat is een hard reset voor Samsung Galaxy S8.
Voor de Samsung Galaxy S6: houd je de power-, home- en volume omlaag-knoppen tien seconden lang ingedrukt.
Maar dat is al vermeld in de 2e YouTube filmp.

Dan rest een afspraak maken bij een Samsung servicecentrum, als een hard reset niet helpt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Dan weet ik het niet, hopelijk krijgt je nog reactie(s) van Samsung Galaxy gebruikers.
iEscape schreef:Dan rest een afspraak maken bij een Samsung servicecentrum, als een hard reset niet helpt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”