Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
vib189 schreef:Als ik klik op "telefoon verbinden" dan verschijnt er kort een zwart venster en dan niets meer. Ik snap het 'weeral' niet.
vib189 schreef:Ik kan mijn telefoon niet toevoegen.
Misschien moet ik een of andere service in- of uitschakelen?
iEscape schreef:Staat bij de telefoon Automatisch slot op Nooit?
Kabel van telefoon naar pc aansluiten rechtstreeks aan de pc, dus niet via een USB-hub.
vib189 schreef:Mijn excuses voor de overlast.
vib189 schreef:maar in instellingen vind ik wel "slaapstand" met de mogelijkheid in te stellen van 15 seconden tot 30 minuten of NOOIT. Deze is bij mij ingesteld op 1 minuut. Is dat misschien hetzelfde als automatisch slot ?
iEscape schreef:Kabel van telefoon naar pc aansluiten rechtstreeks aan de pc, dus niet via een USB-hub.