Plaats reactie
1
Iemand die ik ken heeft de volgende tekst ontvangen op WhatsApp :

...... heeft het onderwerp gewijzigd naar J u t.vvvovohvivovvv.


ik had deze melding nog nooit gezien; kan dit kwaad en zo ja welke acties kan ik dan het beste nemen?

Avast dank.
Groeten, Jos H
2
De onbekende afzender meteen blokkeren, vervolgens het bericht verwijderen.

Is de afzender een bekende, kan die persoon die bekende even bellen, vragen wat de bedoeling is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ik ben geloof ik niet duidelijk genoeg geweest. Het is een melding van WhatsApp (blauw schermpje) tussen de berichten van de gebruikers van de app. Ik heb geprobeerd om het bericht te kopiëren/plakken maar dit is mij niet gelukt :confused:
Groeten, Jos H
4
Jos H schreef: Het is een melding van WhatsApp (blauw schermpje) tussen de berichten van de gebruikers van de app. Ik heb geprobeerd om het bericht te kopiëren/plakken maar dit is mij niet gelukt
Hier nog nooit een melding van WhatsApp gehad ::)
Is het mogelijk om een screenshot te maken en vervolgens plaatsen?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Screenshot maken is opnieuw mislukt. Er komt ook wel eens een beveiligingsbericht in het blauw dat de gebruiker de code heeft veranderd. Als ik dit controleer klopt dit altijd. Vaak betreft het een nieuwe telefoon :good:
Ik heb nu een Teamviewer afspraak en het kan dus even duren voor ik reageer :Typer:
Groeten, Jos H
6
...... heeft het onderwerp gewijzigd naar J u t.vvvovohvivovvv.
Nu is het niet "J u t.vvvovohvivovvv" maar volgens mij heb ik de melding wel eens gezien bij een groepsapp als de eigenaar het onderwerp wijzigde.
Dus al het om zoiets gaat dan zou zo'n melding kunnen voor komen.

Ben het voor de zekerheid even gaan opzoeken.
https://faq.whatsapp.com/android/chats/ ... s/?lang=nl
Als je dat doet krijgen groepsleden voor zover ik weet zo'n melding. Normaliter wordt echter een onderwerp niet verandert dus vandaar dat bijna niemand zo'n melding ooit ziet. Maar het kan dus legitiem zijn.
Greetings, Black Tiger.
7
Hallo Black Tiger, dank je wel voor, zoals altijd de uitstekende info :cool: ik had de groepsleden al gerustgesteld vanwege schrikreacties. Mochten ze toch nog vragen hebben verwijs ik naar dit forum. :o :Typer:
Groeten, Jos H
8
Graag gedaan hoor, maar zoals gezegd, het kan nooit kwaad het in de gaten te houden en evt. na te vragen wie dat verandert heeft in een groep. :good:
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”