Plaats reactie
1
Beste,

ik heb een Android smartphone (Moto Z² Play, versie 8.0.0) met Windows 10, compleet geüpdatet)
Thuis heb ik een desktop met Windows 10, compleet geüpdatet) en met 21" scherm (voor bewerkingen met photoshop)

Mijn vraag:
al meerdere keren tegen gekomen:
Heb vandaag diverse foto's genomen met smartphone. ik kom thuis en wil mijn foto's meteen op groot scherm zien, dus via desktop.
Het openen van Google foto's is geen probleem natuurlijk, maar de foto's van vandaag krijg ik niet te zien,... TOT... ik de smartphone activeer.

iets met synchronisatie?
Kunnen jullie helpen? Zou tof zijn!
Al bedankt voor het lezen,
Joodemyr
2
Hallo,

Doorloop de volgende stappen eens, om te controleren of de map waarin de nieuwe foto's worden opgeslagen wel automatisch gesynchroniseerd worden.
  1. Open de Google Foto’s app op de Z2 Play.
  2. Klik op albums en zoek het album op dat je wil synchroniseren;
  3. Controleer bij de albumcover of er een icoon staat met een wolkje en een streepje erdoor. Dat is namelijk een teken dat die map juist niet wordt gesynchroniseerd met de cloud.
  4. Selecteer deze map/album.
  5. Zet rechtsboven het schuifje Back up & synchronisatie aan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Nadat ik vandaag eens wat oude berichten bekeek, kwam ik dit bericht tegen. En nu ben ik heel benieuwd of de oplossing verkregen is? Het is eigenlijk best wel fijn om dat na hulp te weten. Dus joodemyr, laat het eens weten svp.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
4
ik was heel tevreden met het antwoord. Normaal laat ik het positieve ervan altijd weten.
Misschien toch vergeten, maar ik zie op mijn bankrekening dat ik een storting deed.
groeten en een mooi, gezellig eindejaar en start van het nieuwe
5
Dag Joodemyr,

Ik wens jou ook een mooi nieuw jaar, waarin je maar weer veel leuke foto's mag gaan maken. Eigenlijk was mijn bericht dus overbodig. Maar ja, dat kan een "gewoon" forumlid niet zien en ik had net bedacht dat ik alles automatisch deed met Google foto's , zonder over na te denken, en dat jij er misschien nog niet uit was.
groetjes van Katy. ;)
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”