Plaats reactie
16
Als Memtest86+ geen fouten geeft heeft het op het eerste zicht weinig zin om de latjes afzonderlijk te testen.
Dat het probleem door Windows 10 word veroorzaakt is natuurlijk niet uit te sluiten want het gaat wel vaker mis bij of na het upgraden naar Windows 10.

Heb je al eens geprobeerd of de 3 letters van je toetsenbord werken als je een Live CD gebruikt.
Een handleiding samen met een downloadlocatie van een WIndows 7 Live CD kan je hier vinden.
Zo kom je mogelijk te weten of het een fout zou kunnen zijn in Windows 10 of dat je toetsenbord effectief stuk is.
Kijk dan ook eens of je nog steeds een BSOD krijgt. (Blauw scherm)
Groetjes Dasle
17
Alles op de USB gezet maar het laatste schermpje i.v.m verbinding internet lukt niet! Vul wel de juiste informatie in!

Als ik Avira wil downloaden is er blijkbaar geen verbinding en kan dus ook de rest van de programma's niet uitvoeren.

http://www.imgdumper.nl/uploads9/576abb ... image.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

Als ik de computer weer gewoon opstart is er met dezelfde gegevens incl. sleutel die ik in dat schermpje had ingevoerd wel weer wel verbinding.

Rechtsonder waar het icoontje draadloze netwerken staat, vermeld dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. (pcwebplus.nl scherm) Als ik er met de muiswijzer overheen ga, geeft mijn verbinding (xxxxxxx) wel aan dat de singaalsterkte goed is. Maar verbinding maken gaat niet.

Via probleemoplossingen krijg ik de volgende mededelingen:
http://www.imgdumper.nl/uploads9/576ac5 ... image.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgdumper.nl/uploads9/576ac6 ... image.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat te doen ?
18
Afbeelding Word er in dit venster wel je netwerk vermeld, klik op connect, in het volgende venster vul je jou paswoord in.
Je kan eventueel een vinkje zetten bij Show networkkey on input voor je jou wachtwoord intypt zo kan je zien of je ingetypte wachtwoord wel klopt.
Anders probeer het eens met een netwerkkabel om op het net te geraken, wil dat wel lukken?

Werken nu je toetsen wel als je de Live CD gebruikt, je kan een nieuw tekstbestand aanmaken om te kijken of ze het doen.
Groetjes Dasle
20
Heb de Bios vernieuwd (update) en alles werkt weer optimaal en snel. Geen blauw scherm of uitval (crash) meer.

CCleaner (free) en Free registry cleaner (free) gebruikt en veel fouten zijn verdwenen.

Ga ook een nieuw keyboard plaatsen (reparatie) en dan zullen volgens mij alle toetsen weer werken.

Thanks!
21
Mooi te horen dat een BIOS update de BSOD's verholpen heeft  :good:
Dan rest enkel nog het probleem met je toetsenbord, laat maar weten of vervanging van dit toetsenbord het probleem oplost. ;)
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”