Plaats reactie
1
M.,
Microsoft meldt onder bovenstaande noemer een probleem. Verdere informatie heb ik gekopieerd en opgeslagen in de bijlage.
Is het probleem zo belangrijk dat er aandacht aan besteed moet worden?
Alvast bedankt voor de reactie.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
M.,
Hierbij zend ik nog de inhoud van de bijlage. Deze bleek nog niet gedownload:

21-9-2016 Microsoft meldt probleem met General Telemetry
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
 C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_rundll32.exe_Gen_3a42da7c99ba2a84d720196eaa9334452f18c27_cab_04fb7510\WER40A8.tmp.appcompat.txt
  C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_rundll32.exe_Gen_3a42da7c99ba2a84d720196eaa9334452f18c27_cab_04fb7510\WER41D1.tmp.WERInternalMetadata.xml
  C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_rundll32.exe_Gen_3a42da7c99ba2a84d720196eaa9334452f18c27_cab_04fb7510\WER41E2.tmp.hdmp
 
Lees de onlineprivacyverklaring:
 http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0413
 
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
 C:\windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
3
Hallo,

Voer ter controle de System File Checker van Windows eens uit.

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,
Bedankt voor je aanwijzingen.
Als bijlage zend ik het bestand sfcdetails.txt
Ik krijg overigens de indruk dat het bestand geen gegevens beschikbaar heeft
8
Bedankt voor je reactie falstring.
Zou je mij misschien kunnen vertellen waar ik het volgende programma kan vinden: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\DiagTrack. Het zou kunnen dat ik daar een definitieve oplossing vind.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”