Plaats reactie
31
Nessie schreef:Even een vraagje, toen ik van de week het opstartstation moest wijzigen dacht ik al dat het bios scherm er anders uitzag als de laatste keer dat ik daar was. Intussen een foto daarvan hier terug gevonden op t forum en wat ik van de week al dacht blijkt nu waarheid. Mijn harde schijf wordt in de bios niet weer gegeven.
Dat verklaart een hoop, plaats je vraag een hier in het forum onderdeel: viewforum.php?f=5
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
32
ik had dit ook , je kan opdrachtprompt openen toch bij geavanceerde instellingen?

toets daar dit precies zo ik zeg t erna nog eens in letters om alles goed spaties enzo te doen

chkdsk /f /r C: in totaal 3 spaties, alleen hoofdletter C en dubbelpunt als laatste. chkdskspatie/fspatie/rspatieC:

duurt best lang

deleting index entry\lot times under each other
cleanung unsed idex....
inserting data attribute....
files proccesed
stage 4 looking for bad clusters
progres.... stage....% total 10%

i had also nothing else left but retry and C:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

goodluck it can take hours to total 100%
33
Mijn probleem deed zich in 2017 voor. Bleek uiteindelijk een hardware probleem. Harde schijf gecrasht en meerdere onderdelen door gebrand. Heb al 4 jaar een andere computer :-)
Toch bedankt voor je antwoord.
Groetjes Barbara
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”