Plaats reactie
2
Verwijderen, je hebt alleen opstartregels nodig voor de drivers en virusscanner, de rest kan weg.
Alles wat er meer in staat kunnen resources gebruiken en die dingen zijn gewoon te starten als je ze nodig hebt.
Kijk ook bij de task sheduler.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
3
Wat bedoel je met task sheduler  ?
Kon via zoeken niets vinden ook niet via msconfig.
Ik heb alles uitgeschakeld (verwijderen kan ik niet........) en daarna de laptop opnieuw opgestart.
Gevolg: Bluetooth: mijn nieuw aangeschafte BT speaker werkt nu wel   :good:
Of Malwarebytes goed werkt weet ik nog niet maar zie dit wel als de automatische scan gestart is.
LastPass laat ik ingeschakeld omdat ik anders steeds mijn hoofdwachtwoord moet invoeren.
Het openen van LastPass in de browser gebeurd nu via mijn vingerafdruk.
Groeten, Jos H
4
is het wel zo'n goed idee om gdata uitgeschakeld te laten staan?
dat zou je alleen moeten overwegen als je de dure versie van malwarebytes laat meelopen.
heb je daarvan alleen de free versie: dan mag je die uitschakelen en moet je gdata echt aanzetten! 
5
GData Total Security wordt normaal uitgevoerd/geladen bij het opstarten van de laptop.
De vermelding in Taakbeheer gaat over de AutostartDelayLoad Module (zie afbeelding) en is voor de goede werking van het programma niet vereist.
Malwarebytes (= betaalde versie) blijft na uitschakeling in Taakbeheer gewoon zijn werk doen (automatische scan is uitgevoerd; ook updates worden automatisch uitgevoerd).
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”