Plaats reactie
33
Fluisteraar54 schreef: Ik heb dit als apart topic willen behandelen. Vervolgens zegt Peter J dat het bij een ander topic van mij hoort omdat het om dezelfde computer gaat.
Even voor de duidelijkheid. Het is niet dat ik je niet wil helpen. Het is beter om maar 1 topic tegelijk te hebben per computer, dan lopen de helpers en aangeboden oplossingen niet door elkaar en blijft het voor iedereen overzichtelijk.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
34
Ik heb het artikel waar iEscape naar verwees gelezen en een Lokaal Account aangemaakt. Het heeft het probleem niet verholpen. Ik zet de volgende stappen om mijn laptop te kunnen gebruiken:

1. Ik druk de startknop van de laptop in.
2. Het openingsscherm verschijnt met de tekst: "De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet. Probeer het nog een keer. (NB. Ik heb dus niets anders gedaan dan de startknop indrukken!)
3. Ik klik op OK en er verschijnt een vakje om een wachtwoord in te tikken en er verschijnt linksonder de naam van mijn Lokaal Account.
4. Ik klik op mijn Lokaal Account en er verschijnt een vak waarin ik het wachtwoord van mijn Lokaal Account kan intikken en daarmee verkrijg ik dan toegang tot mijn computer.

Zet nu enige tijd mijn computer in de slaapstand dan kan ik hem weer laten ontwaken via mijn Lokaal Account.

Wat ik niet begrijp is stap 2, want dat wekt de indruk dat ik een verkeerde gebruikersnaam of een verkeerd wachtwoord heb ingetypt, terwijl ik daar niet eens de kans voor heb gehad, want het eerste scherm waarop ik iets zou kunnen intypen is het gewraakte scherm onder punt 2. Na het indrukken van de startknop speelt zich blijkbaar achter de schermen een proces af dat lijdt tot het ongewenste openingsscherm. Hoe kan ik de instellingen zodanig wijzigen dat ik als openingsscherm mijn Lokaal Account krijgt dat mij vraagt om een wachtwoord in te vullen, zodat ik toegang krijg?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”