! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
61
Gebeld microsoft medewerker heeft op afstand mijn computer bekeken (ongeveer 2 uur) iets beter maar nog niet optimaal.
Kan je ook vertellen wat er zoal gedaan is ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
62
Ik heb toegang gegeven tot mijn computer. eerst met een programma dat de persoon aan de andere kant beperkt rechten geeft later met een programma dat hem meer rechten geeft.Hij heeft een nieuw account gemaakt , dit uitgeprobeerd ,  daarna de gegevens van oude account over gezet. Computer deed het een kort moment goed en daarna weer het probleem met Onedrive.
opnieuw  een nieuw account Onedrive uitgezet. De computer werkt weer een aantal minuten goed daarna weer langzaam. De persoon van microsoft heeft nog meer acties uitgevoerd maar dat heb ik niet kunnen onthouden.

Groet,
Frans
63
Als je alleen problemen hebt met Onedrive zou ik het probleem daar zoeken. Een her-installatie van Windows met daarna opnieuw een installatie Onedrive kan je proberen. Ik kan je geen garantie geven dat het probleem daarmee opgelost is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”