! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Van windows7 naar windows 10 installatie lijkt vast te lopen op 81%
L.S.
Nadat ik een antieke laptop van HP uit 2009 succesvol had voorzien van een Windows10 installatie met behulp van de media creation tool, durfde ik het aan om ook de dagelijkse laptop van windows 10 te voorzien van deze upgrade.
Helaas blijft deze nu al gedurende 10 (tien) uur staan op 81%, en lijkt niet verder te gaan.
Voor het activeren van de tool had ik security essentials uitgeschakeld en verder draaide er geen software en of malware.
Ik heb de optie upgraden van deze compuer gebruikt, dus geen gegevens voor usb of disk voor andere computer aangemaakt.
De computer uitzetten lijkt me geen goed plan, omdat ik niet weet wat er dan gaat gebeuren, of juist niet meer gaat gebeuren.
Wie heeft het gouden ei voor mij? Afbeelding
3
Abbs dank voor uw reactie.
Ja ik had een backup gemaakt, op een externe harde schijf.
Deze externe harde schijf bevat ook nog media en andere persoonlijke documenten.
Backup op DVD heb ik niet kunnen maken omdat de dvd brander het al een poosje niet meer doet.
4
9.12 uur Computer uitgezet, en opnieuw gestart. Krijg zwart scherm met de melding
Wijzigingen aan de computer ongedaan maken.

9.25 uur Melding computer Windows 10 kan niet worden geïnstalleerd.
Uw PC is weer helemaal zoals deze was voordat Windows 10 werd geïnstalleerd.
Melding 0xC1900101 - 0x4000D
De installatie is mislukt in de fase SECOND_BOOT met een fout tijdens de MIGRATE_DATA-bewerking
6
Hallo,

Ik zie dat er zeer veel verschillende antwoorden worden gegeven.
Doe het volgende:
1. Verwijder security essentials in zijn geheel (dus niet alleen uit zetten)
2. Zorg dat er geen apparaten op de computer zijn aangesloten.

Probeer nu Windows 10 weer opnieuw te installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Ik had eerst nog wat externe software verwijderd met Revo Uninstaller, alle bestanden (geen besturing) van de D partitie gekopieerd en naar externe schijf verplaatst.
Voor alle zekerheid met Revo uninstaller nu bezig sporen aan het verwijderen.
Zal straks nog SE verwijderen.
Bij de eerste poging was al geen randapparatuur meer aangesloten, maar toch bedankt voor die aanwijzing.
Laatst gewijzigd door HarryB op 28 mar 2019 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
8
HarryB schreef:Ik had eerst nog wat externe software verwijderd met Revo Uninstaller, alle bestanden (geen besturing) van de D partitie gekopieerd naar externe schijf gekopieerd.
Voor alle zekerheid met Reco uninstaller nu bezig sporen aan het verwijderen.
Zal straks nog SE verwijderen.
Bij de eerste poging was al geen randapparatuur meer aangesloten, maar toch bedankt voor die aanwijzing.
Ik ben benieuwd :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Het Feest gaat nu opnieuw beginnen, nadat ik ook MSE en Spybot S&D volledig heb verwijderd met Revo Unistaller.
Nieuwe opstart gedaan, windows vuurmuur uitgezet, en de tool opgestart.
We (wie weet ik niet  ;) ) bereiden wat dingen voor.
:busy:
10
14.54 uur Start met installatie.
15.15 uur Pc start opnieuw op en updates worden uitgevoerd, begint met 0%
15.56 26% update voltooid.
15.56 Pc start opnieuw op, updates voltooid 30%
16.09 54% update voltooid.
16.12 Pc start opnieuw op, updates voltooid 75%
16.24 81% updates voltooid, en draait om 16.31 nog steeds op 81%
12
17.35 nog steeds op 81%
Mail naar Asus gestuurd of zij kunnen aangeven waarom deze laptop niet verder komt.
Een K53TA van 2012 zou dat toch moeten kunnen als een HPtje van 2008 dat ook kan?
14
Hallo,
HarryB schreef:Een K53TA van 2012 zou dat toch moeten kunnen als een HPtje van 2008 dat ook kan?
Geen enkele computer is hetzelfde.
Is Windows 7 up-to-date of geeft Windows Update problemen aan ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
15
Windows 7 was up to date, de enige update die niet geïnstalleerd wilde worden was de aankondigingsupdate dat windows 7 t.z.t. stopt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”