! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Goedenmiddag,

Even deze vraag, kan ik Windows versie 1909 gewoon probleemloos downloaden en installeren?

Deze wordt voorgesteld als optionele update.

Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1909

Naar mijn idee is dat een geheel nieuwe versie van Windows, en vraag mij dus af of ik niet tegen allerlei problemen kan oplopen, want tenslotte werkt deze versie die ik nu heb probleemloos

.
2
Nipcweb schreef:Even deze vraag, kan ik Windows versie 1909 gewoon probleemloos downloaden en installeren?.
Ja zeker & is probleemloos na installeren  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
De installatie gaat snel, zie ook hier, bericht #3 en klik op de link in dat bericht.
Graag gedaan :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
ervaringsfeitje: check wél direct of je privacy-instellingen niet zijn teruggezet, en of systeemherstel niet door windows is uitgeschakeld!
6
Hier privacy-instellingen & systeemherstel ongemoeid gelaten door Microsoft :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”