Plaats reactie
1
Ik blijf een pop up krijgen met de melding Probleem met LocalBridge.exe - Ongeldige installatiekopie Foutstatus 0xc000012f

Ik heb al de malwarebytes scanner gedraaid en scan van Eset maar er komt niets uit.

We hebben ook al de windowsupdate teruggezet maar heeft ook niet geholpen (we dachten dat het daarna ontstaan was)

hopelijk kan iemand mij helpen om dit op te lossen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Topic verplaatst naar Windows 10 Hulp en ondersteuning.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Hallo,

Herstart de computer en login met gebruiker Reidsma, gebruiker Gerda heeft namelijk geen administrator rechten.
Voer vervolgens onderstaand stappenplan uit.


Stap 1:
Schakel eerst Systeemherstel in. Hoe je dat doet lees je hier.

Maak vervolgens een Windows 10 Herstelpunt:
Start de Verkenner.
Rechtsklik op Deze pc en kies Eigenschappen.
Klik op Systeembeveiliging.
Op het tabblad Systeembeveiliging klik op de knop Maken.
Volg de aanwijzingen die verder verschijnen.

Stap 2:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • Java 7 Update 25
  • Java 7 Update 60 (64-bit)
  • Trusteer Eindpuntbeveiliging <- dit programma wordt niet meer bijgewerkt.
  • Rapport <- mogelijk al verwijdert na deinstallatie van Trusteer
Herstart de computer.

Stap 3:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Het probleem is inmiddels opgelost, hoe kan ik de melding sluiten?
Dat is mooi. Zou je de oplossing nog even willen melden ?
Leren we ook weer wat. Je topic wordt daarna gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
De oplossing was trusteer eindbeveiliging verwijderen, toen was het opgelost. Bleek dus eenvoudiger en wat anders dan ik had verwacht (malware, fout met installatie nieuwe update windows etc)
8
Oke. Die verwijdering had ik ook opgenomen in Stap 2 in mijn eerste reactie in dit topic.
Ik raad je aan om Stap 1 in dat bericht uit te voeren. Windows Systeemherstel staat namelijk uit en dat kan je beter wel inschakelen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”