Plaats reactie
1
Ik heb een nieuwe pc Windows 10. Sinds enkele weken in gebruik. Gisteren wilde ik de pc opstarten en werd er gevraagd een nieuw wachtwoord in te vullen?
Ik heb nooit een wachtwoord gebruikt in deze pc. Het bestaande wachtwoord moet ik dan invullen, maar dat heb ik niet. Heb ook geen herstelschijf van een wachtwoord.
Heb geen PIN of ander wachtwoord wat zou kunnen helpen.
Kan mij iemand vertellen hou ik mijn pc weer opgestart krijg. Heb hem nodig voor mijn thuiswerk.

Bedankt. :dank:
3
Bedankt voor je antwoord. Ik ben niet zo deskundig in deze dingen. Is het de bedoeling dat ik beide links moet gebruiken om dit probleem op te heffen?

Groetjes.
5
Hallo,

Wat voor account is er in gebruik op dit systeem? Een lokaal account of een Microsoft account die gekoppeld is aan een e-mailadres van hotmail, live, outlook?

Als er een lokaal in gebruik is kan je het wachtwoord resetten / opnieuw instellen via de Hiren's Boot CD. Zie de onderstaand link voor een handleiding.
https://www.pc-tips.info/tips/windows-1 ... -vergeten/
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Ik moet dit even nagaan. Dit is een nieuwe pc en ik weet niet of het gevraagde in jouw tekst aanwezig is.
Op mijn eigen pc heb ik dat wel. Maar deze wordt gebruikt door mijn partner. Er zit gmail op, hotmail, outlook (van uit zijn werk) Of onze eigen outlook welke ik op mijn pc gebruik. Skype inloggegevens, maar of dat kan?
Ik voor mijn pc wel een herstelstation gemaakt, Windows 10, maar ik denk niet dat ik die kan gebruiken voor zijn pc.?
Beide pc's zitten in een netwerk hier thuis. (Wifi Fritzbox)
8
Bedankt voor de mailtjes.
De pc is weer in orde. De pc is dringend nodig voor het werk.
Ik moest dus snel handelen en waar hij gekocht is, die hebben hem aan de praat gekregen.
Gelukkig. Jammer weet ik niet hoe, maar de vraag voor een wachtwoord is geblokkeerd.

Nogmaals bedankt voor alle moeite en tot ziens.
Groetjes,
10
Bedankt voor je mailtje.
Ik heb de pc weer helemaal opnieuw moeten instellen met alles wat er uit was. Ze hebben het programma Windows overgeschreven en zo de fouten er uit gehaald. Dat had ik zelf ook kunnen doen. Heb er een hele klus aan gehad om alles er weer in te zetten, maar het is gelukt en alles functioneert weer.
Ze hebben wel de actie bij inloggen of veranderen van wachtwoord bij het opstarten geblokkeerd. Dus die storing mag nu niet meer voorkomen, daar ga ik dan in goed vertrouwen van uit. Heb meteen maar een image Back Up gemaakt.

Is het niet mogelijk om een opstart usb stick te maken, waarmee je de pc kunt opstarten bij een storing?

Bedankt voor alle moeite en tot ziens.

Groetjes.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”