Een of meer audio services worden niet uitgevoerd

Stel hier uw vragen met betrekking tot Windows 10.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

NKDZ schreef: 24 okt 2020 17:45 tijd om de cisco bij de ziggo aan te vragen?
Ik denk dat je dan de ConnectBox krijgt, de Cisco levert Ziggo volgens mij ook niet meer aan klanten. Maak voor het modem anders even een nieuw topic aan in dit subforum. Dan lopen deze twee verschillende vragen niet door elkaar heen. :good:

Dit systeem heeft al langer last van BSOD's, daar kijken we later even naar. Maar je krijgt nu dus de melding dat de computer geheel is bijgewerkt?
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.
    Afbeelding
  • Upload het bestand CBS.ZIP naar http://www.filedropper.com of GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

klopt .met BSOD heb ik al een tijdje nu te maken
hij crashte nu minder dan bv 1-2 maanden geleden
klopt,ik krijg elke dag melding van :''Uw pc is bijgewerkt'',als ik hem voor het eerst opstart.aan PeterJ ook vermeld ,paar paginas terug
viewtopic.php?t=22749&start=45

http://www.filedropper.com/cbs2_1
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7271
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

Als je geen instellingen in de router gewijzigd hebt, kan je overwegen om hem eens te resetten naar de fabrieks-instellingen.
Hoe je dat doet lees je bijvoorbeeld hier: https://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewt ... ad_id=3622
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

ik mis nu de optie: ''Terugzetten naar de fabrieksinstellingen''

Afbeelding



in de andere 2 gevallen bij 'Mijn bestanden behouden' en 'Alles verwijderen' krijg ik hetzelfde:''De herstelomgeving is niet gevonden''



Afbeelding


deze heb ik ook geprobeerd.werkt ook niet:
Afbeelding
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7271
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40

Ik gaf aan om de modem/router instellingen te resetten, NIET dat je Windows moet herstellen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

alles geprobeerd
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

NKDZ schreef: 25 okt 2020 12:54 ik mis nu de optie: ''Terugzetten naar de fabrieksinstellingen''
in de andere 2 gevallen bij 'Mijn bestanden behouden' en 'Alles verwijderen' krijg ik hetzelfde:''De herstelomgeving is niet gevonden''
Kreeg je deze melding te zien bij 'lokaal opnieuw installeren' of bij de optie 'downloaden uit de cloud'? Als deze melding bij de optie 'cloud' verscheen heb ik toch echt het idee dat er iets mis is met verbindingen die niet goed tot stand kunnen worden gebracht.

Heb je de mogelijk om dit systeem eens bij iemand anders op internet aan te sluiten? Eventueel kan je het modem ook eens door Ziggo op afstand laten resetten, en mogelijk van nieuwe firmware laten voorzien. Dit om het modem in ieder geval als euvel uit te kunnen sluiten.
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

ik kom nu helemaal niet meer tot bij de bij 'lokaal opnieuw installeren' of bij de optie 'downloaden uit de cloud'

het stopt bij deze 2:

Afbeelding

als ik op beide erop klik krijg ik in beide gevallen :

Afbeelding

dat is best vreemd omdat die voordat ik deze topic opende altijd beide opties aangaf:

Afbeelding

zou het mss kunnen zijn omdat ik zowel opdrachten in de 6 pagina heb verricht?mss zit er eentje tussen die verkeerd heeft uitgepakt.ik zeg maar wat
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

Bij de Windows 10-updateassistent kreeg je al de melding dat de installatieomgeving niet goed was.

  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.

Code: Selecteer alles

reagentc /info
  • Als dit klaar is maak je een screenshot (druk op ALT+Printscreen), upload deze naar Postimage.org en plaats de image-link in het volgende bericht.
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

Afbeelding
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

Voer nu het onderstaande commando uit in de opdrachtprompt (als admin)

Code: Selecteer alles

reagentc /enable
Maak hier weer even een screenshot van.
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

lukt niet. opdrachtprompt verdwijnt te snel van de scherm
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

Oké, voer nogmaals dit commando uit en plaats hiervan weer de screenshot.

Code: Selecteer alles

reagentc /info
NKDZ
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 07 mei 2013 17:03

weer te snel weg
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42565
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

Mmmm, dat is wel erg vreemd. Herstart de computer eens en voer dit commando dan opnieuw uit.
Plaats reactie

Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”