Plaats reactie
61
Download Afbeelding MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en webbrowsers!
Rechtsklik op "MiniToolBox" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.
Plaats een vinkje bij Select All.
Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
63
Schakel je computer volledig uit.
Schakel je router/modem volledig uit, wacht 30 seconden en schakel daarna de router/modem weer in.
Na een paar minuten is deze volledig gestart.
Start je computer opnieuw en controleer of Windows Update nu wel werkt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
65
PeterJ schreef: 18 okt 2020 23:10 Schakel je computer volledig uit.
Schakel je router/modem volledig uit, wacht 30 seconden en schakel daarna de router/modem weer in.
Na een paar minuten is deze volledig gestart.
Start je computer opnieuw en controleer of Windows Update nu wel werkt.
net was de melding:

Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x80080005)


nu weer de oude:

We kunnen geen verbinding maken met de updateservice. We proberen het later opnieuw of u kunt het nu zelf controleren. Lukt het downloaden nog steeds niet, controleer dan of u verbinding met internet hebt.
66
Hallo,

Microsoft heeft de onderdelenupdate (20H2) uitgebracht, probeer deze eens handmatig te installeren.
  • Open deze pagina en klik op Update nu
  • Dubbelklik na het downloaden op het bestand Windows10Upgrade9252.exe.
  • Nu opent de Windows 10-updateassistent, klik in dit scherm op Nu bijwerken.
  • Als de compatibiliteitscheck is gelukt klik je op Volgende.
  • Nu zal de update worden voorbereid, dit proces kan enige tijd in beslag nemen,
  • Als dit proces gereed is klik je op de knop Nu opnieuw opstarten.
  • De computer zal nu vanzelf opnieuw opgestart worden en het updateproces afronden.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
67
Hoi,

krijg deze melding:

Er is iets misgegaan

het installatiebestand van windows 10 is beschadigd.Probeer het opnieuw
68
NKDZ schreef: 27 sep 2020 16:05 het is me gelukt.audio doet het weer.geluid is ook helemaal terug.
heb Windows 10 helemaal opnieuw geinstaleerd en mede daardoor is audio service blijkbaar ook weer helemaal terug.
moest weliswaar alle apps opnieuw installeren
Hoe heb je deze (her)installatie van Windows 10 uitgevoerd, is dat met het lokale schijfkopiebestand gedaan?

Om het probleem met het beschadigde installatiebestand op te lossen, kan je het systeem opnieuw instellen.vanuit de cloud.
Zie daarvoor dit artikel hoe je een cloudreset kan uitvoeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
73
oei
is dat een oude?ik heb hem nieuw gekregen
sindsdien werkt die goed
klopt,is direct aangesloten
nee.geen bericht van ziggo erover gehad
ja ,alleen een PC.tijd geleden Proton vpn gebruikt
74
Bij mij is deze modem jaren terug al vervangen, kreeg daar toen een brief over dat ik automatisch de Cisco EPC3925 zou ontvangen.

1. Open het startmenu en typ het commando services.msc gevolgd door enter.
2. Navigeer nu naar de service Windows Update en dubbelklik hierop.
3. Stel het opstarttype in op Automatisch (vertraagd starten) en klik op Toepassen en OK.
4. Herstart nu de computer en probeer Windows Update opnieuw uit te voeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
75
helaas
de eerste keer kreeg ik meteen crash:windows stopcode/Critical PROCESS DIED
daarna paar x geprobeerd ,ook als administrator..tevergeefs
als ik hem de eerste keer op een dag opstart krijg ik de melding :
Afbeelding
wanneer ik zelf wil lukt het niet meer.
tijd om de cisco bij de ziggo aan te vragen?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”