! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Gesloten
152
Zojuist is een nieuwe update KB2267602 (1.327.155.0) wel gewoon geïnstalleerd zonder foutmelding.
Dat is een update voor Windows Defender. Die werken los van Windows Update.
De-installeer F-Secure SAFE by XS4ALL.
Windows Defender wordt na de herstart automatisch je actieve antivirus.

Enige verbetering nu mbt Windows Update ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
153
F-Secure gede-installeerd, Windows Defender is actieve antivirus, (Zonder Firewall).

Windows update blijft hetzelfde (KB4580980) op 20%
154
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en windows update assistent gestart. Tot mijn grote verbazing (en opluchting) liep de upgrade naar versie 20H2 helemaal tot het einde door.
Na afloop Windows update geopend en daar stond de .NET Framework 3.5 etc. en die startte en liep in een keer door tot het eind.
Windows Defender Firewall werkt ook weer, net asl Films en TV

Het enige wat nu nog niet werkt is de Store en MS-Screensketch (Windows Ink)
155
Ik heb nu deze versie werkend:
Editie Windows 10 Pro
Versie 20H2
Installatiedatum ‎2-‎11-‎2020
Build van besturingssysteem 19042.572
Ervaring Windows Feature Experience Pack 120.2212.31.0
156
Bedankt PeterJ, zonder jouw deskundige hulp was ik waarschijnlijk blijven hangen in een niet startend updateproces. :dank: :dank: :goed: :bow:
157
Gelukkig, het was een zware bevalling.
De upgrade naar versie 20H2 heeft blijkbaar een probleem verholpen waardoor .NET Framework update nu wel voltooid kon worden.
Het enige wat nu nog niet werkt is de Store en MS-Screensketch (Windows Ink)
Moeten we hier nog iets mee ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
159
Graag gedaan. Dan sluit ik dit topic.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”