Plaats reactie
1
Ik heb meerdere schermen aangesloten op mijn desktop-pc. Ik heb die schermen echter niet altijd tegelijkertijd nodig en schakel ze dus ook niet altijd allemaal in bij het opstarten van Windows. Nu heb ik gemerkt dat als ik Windows (versie 10) opstart dat dan vaak de vensters die ik open op het scherm worden weergegeven dat op dat moment uit staat. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb geen speciale software in gebruik om met meerdere schermen te werken.
3
Ja, maar nadat ik dat deel weer heb terug gesleept naar het hoofdscherm en de pc afsluit, wordt dat deel toch weer weergegeven op het andere scherm (ipv het hoofdscherm) nadat ik de pc opnieuw heb opgestart.
4
Als je twee of meer schermen gebruikt is het aanbevolen om één scherm als hoofdscherm in te stellen die je in principe altijd gebruikt. Programma's die je gebruikt lezen deze instelling in Windows ook uit om zo op het correcte scherm weergegeven te worden.

1. Ga naar Start > Instellingen > Systeem > Beeldscherm.
2. Klik hier op de knop Detecteren of Identificeren.
3. Nu zie je welk scherm welk nummer heeft gekregen.
4. Wil je een andere monitor als hoofdscherm aanwijzen, dan klik je eenmaal op de monitor die je wilt wijzigen (de selectie wordt blauw) en zet je een vinkje bij Dit beeldscherm instellen als hoofdbeeldscherm.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”