Plaats reactie
1
Afbeelding

Beste,
graag een beetje hulp met mijn probleem. Ik zou willen werken ment twee schermen maar afzonderlijke taken kunnen uitvoeren. Dit zou moeten kunnen volgens computer totaal. Ik volg de instructies in hun artikel, maar dit werkt blijkbaar niet volledig. Nu heb ik toch op beide schermen, dit van mijn laptop en een extern, mijn bureaublad en de muiswijzer. Maar ik zou bij beeldscherm twee afbeeldingen van schermen kunnen zien, scherm 1 en scherm 2. Maar zoals u ziet op de bijlage, krijg ik 1/2. Zijn dus niet afzonerlijk. Ook weet ik niet hoe dan de muiswijzer afwisselend op afzonderlijke schermen te kunnen gebruiken. Ik kan ook geen vinkje zetten om hoofdscherm aan te duiden (volgens uitleg moet dit kunnen).
Kan iemand mij hieerbij helpen?
Dank bij voorbaat.
Patric
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Laptop; Intel ( R) core (TM) i5 M430 2.27 GHz, 4 Gb RAM Scherm HSD 160 PHW1
Extern scherm; HP L1706

Hopelijk zijn het deze gegevens

mvg
Patric
5
heb geen link van microsoft, heb een uitleg bekeken van computer totaal, maar klopt bij reeds niet van in het begin, met die 1/2 i.p.v twee schermen.
Is 4GB (gangbaar bij aankoop laptop) echt niet voldoende voor twee schermen? Twwede scherm echt zoveel nodig?
7
Ja, die link had ik reeds gevonden en ook gevolgd voor de instellingen. Maar ook via die link kom ik terecht op de beeldscherminstellingen van de laptop en heb ik terug die samengebrachte schermen 1/2.
8
is het niet zo dat de aansluiting voor een extern beeldscherm op laptops (vrijwel altijd) beperkt is tot weergeven van het ene 'hoofdscherm' op ofwel alleen extern ofwel op laptopscherm en extern?;
9
Zou kunnen, misschien is dit de reden waarom ik die aanduiding 1/2 krijg. Maar waarom alleen bij een desktop dus? Laptop en desktop hebben ong. dezelfde hardware aan boort? In die richtlijnen van zowel microsoft als computer totaal heb ik hierover nog geen info gevonden.
10
welke mogelijkheden er zijn hangt in dit geval af van de grafische kaart in de machine.
er zijn dus ook desktops waar je geen twee schermen op kan aansluiten....
ik neem aan dat het op sommige, moderne en dure laptops tegenwoordig ook mogelijk is twee schermen aan te sluiten.
13
ben benieuwd; ook displayfusion zegt op de vraag hoeveel monitors je kan aansluiten: The short answer is, as many monitors as your video card will allow you to enable.
hoor dus graag of het lukt, en zoja, hoe!
14
Vele uren geprobeerd, maar lukt hier niet . Zal ook niet lukken denk ik.
Bij opties, beeldschermconfiguratie kan ik dus twee schermen hebben en een hoofdscherm kiezen. Maar na toepassen geeft hij een foutmelding en vliegt terug naar één scherm ( 1.2).
Fout is: failed to call set display configuration (HR:31) system exeption.
Dus ik denk dat het hier niet lukt.
mvg
Patric
15
Hallo,

Je hebt de HP L1706 (tweede scherm) via VGA (D-Sub) aangesloten op de laptop, hiermee kan je alleen een extern scherm aansturen. Maar niet een dual-screen setup creëren als ik het goed heb, zoals @falstring in post #8 ook al aangeeft.

Maar ik ga dit eens testen op mijn (bejaarde) Asus N76V laptop en (hoogbejaarde) 19" IIyama scherm. :xmas-smile:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”