! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Goedenavond,

Deze update wil maar niet geïnstalleerd worden op mijn laptop. Wordt elke dag automatisch aangeboden, maar na 7% stopt ie ermee.
Ik heb de softwaredistribution map geleegd, restoreheath en sfc/scannow gedaan, Avast uitgeschakeld, maar niets helpt. Enig idee waar dit aan kan liggen?
2
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.
Als er een melding van SmartScreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Goedemiddag,

Als ik de scan heb gedaan, krijg ik telkens de melding dat het bestand addition.txt en frst.txt niet kan worden gevonden. En vervolgens de vraag: wilt u een nieuw bestand aanmaken? Maar dat bestand is leeg...
5
FRST staat in de downloadmap. Ik weet niet hoe ik die naar het bureaublad moet downloaden. Ik kan het wel verplaatsen. Dat heb ik al gedaan, maar dat biedt ook geen soelaas. Dan krijg ik ook twee lege bestanden.
Tool is als administrator uitgevoerd. In het log mapje staat ook niets.
6
Volg de onderstaande instructies om Afbeelding Check Disk uit te voeren.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Typ nu het onderstaande commando uit de codebox over.

    Code: Selecteer alles

    chkdsk > %userprofile%\Desktop\chkdsk-Log.txt
    
  • Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.
  • Plaats het bestand chkdsk-Log.txt dat op het bureaublad verschijnt als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Naast Avast Free maak je ook gebruik van Forticlient, dit is nogal dubbelop. Ik heb dan ook het vermoeden dat de ingebouwde firewall van Forticlient het updateproces van Windows verstoord. Verwijder dit programma eens van de computer en herstart daarna tweemaal de computer.

Voer vervolgens het onderstaande uit om een paar restanten op te ruimen.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Forticlient mag niet verwijderd worden. Dit is door de systeembeheerder geïnstalleerd en gekoppeld aan de inbelverbinding i.v.m thuiswerken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”