Plaats reactie
1
Proshow Gold = slideshow programma. Start niet meer op. Gewoon plotseling, niets gewijzigd op de pc, geen nieuwe software. Ik heb intussen wel een herstelpunt van 19/02/2021 ingesteld, toen kon ik even openen "als administrator", maar sedert vandaag, helemaal niets meer.
Ik werk op een nieuwe laptop " Medion" ( Aldi 3/10/2020) met SSD 512 GB en 16 GB Ramgeheugen.
Verder Windows 10, 64 bit. Ik hoop dat je mij kunt helpen.
3
Bedankt voor je reactie. Probleem is : de maker is niet NCH, maar "Photodex in US", in 2019 in faling gegaan. Een andere speler op de markt "Photopia" kon alle software van "photodex" uit het faillissement kopen, en het kliënteel kon verdere ondersteuning krijgen van Photopia. Klanten kregen de mogelijkheid updates en upgrades van programma's te downloaden (binnen een bepaalde termijn), om eventueel zonder Photopia te kunnen werken. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik slechts enkele keren per jaar werkzaam ben met het programma. IK kan dus nergens het programma terug downloaden, maar het staat wel op mijn laptop, ik weet alleen niet waar. Nu als het te moeilijk is om op te lossen, dan ga ik wel zien of NCH mij kan bekoren. Bedankt voor je response.
4
ik zie dat het op https://proshow_gold.nl.downloadastro.com/download/ in de laatste versie nog wordt aangeboden.
let wel op dat je geen toestemming geeft om (vervelende) zaken mee te installeren via download van deze site......!!
zelf zou ik eerst even een herstelpunt maken, dan kun je je pc snel herstellen.
6
Sorry maar het werkt niet , ofschoon pc zegt dat download Gold Show 100% is. Maar het stopt bij "Dank u voor het downloaden", of iets in die aard. Misschien doe ik wat fout, maar ik word steeds doorgeschakeld naar een pagina die me zegt dat andere apps ook goed zijn. Ik weet het niet.
10
Bedankt voor al je moeite. Ik denk echter naar Photopia over te stappen, maar ga eerst NCH proberen. Ik stel voor het probleem hiermee als "opgelost" te klasseren. Nogmaals bedankt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”