Plaats reactie
17
Dit ziet er goed uit, open de comandprompt nogmaals als administrator.
Kopieer het ondertstaande commando of typ deze over.

Code: Selecteer alles

netcfg -d > %userprofile%\desktop\netcfg.txt
Herstart de computer, en plaats hierna het logbestand netcfg.txt dat op het bureaublad staat samen met een nieuw logje van de MiniToolBox als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
TOP netwerken weer zichtbaar inclusief mijn netwerk. Verbinding weer mogelijk. Internet weer draadloos. Kabel afgekoppeld.

Bedankt
21
Heb nog wel een andere vraag. Deze ellende begon met het probleem dat ik vanaf mijn laptop niet meer draadloos kon printen. Dit nadat wij zeer recent zijn overgestapt naar een nieuwe provider (KPN). Printer (Brother DCP-J4120 DW) is wel zichtbaar maar heeft status offline. Enig idee ??
23
Ja, alles opnieuw ingesteld. Krijg rapport uit printer dat e.e.a. correct werkt.
Kan het iets te maken hebben met een "nieuw" ip adres
25
Op de netwerkconfiguratie vind ik een ip adres. Maar is dat de juiste of moet ik die handmatig wijzigen. Zie dit ip adres niet terug in MyModem.
27
192.168.1.194. Nooit iets aan veranderd. Ik dacht misschien moet dat de nieuw provider. Vindt zo vreemd dat de status offline blijft.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”