Plaats reactie
16
Kinkel89 schreef: Heb de bijlage gewist. Ik bedoelde jullie ook niet, maar zeg, maar de meelezers en dat heb ik begrepen dat niet het geval is.
Ik heb jammer genoeg de Fixlog.txt hierdoor nog niet na kunnen kijken.
Dit was wel een hele procedure zeg, kan dat niet eenvoudiger.
Na deze "procedure" wel, want nu hebben we kunnen uitzoeken welke map geleegd moet worden.
En het voordeel via de tool FRST hebben we ook vele lege bestanden die voor problemen kunnen gaan zorgen verwijderd.
Dus zou je weer eens de "Beveiligingsmeldingen" gewist willen hebben kan je het volgende doen.

Ga naar de map 'service:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service

En verwijder de files die hier (zie screenshot) ziet staan:.


Afbeelding

Ik hoop dat je hiervan ook nog enige dingen heb geleerd want dat is ook ons doel van dit forum.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Ik wil je bedanken voor jullie uitgebreide hulp en zeker weer wat geleerd. In Windows zit, nog steeds heel veel verborgen dingen, die ik wel graag onder de knie wil hebben.
Ik heb de computer bijbel van SchoonePC , maar dat is oppervlakkig (zeg, maar), maar ook wel goed. Maar dit kon ik er niet uit halen.
Piet.
18
Kinkel89 schreef: Ik wil je bedanken voor jullie uitgebreide hulp en zeker weer wat geleerd. In Windows zit, nog steeds heel veel verborgen dingen, die ik wel graag onder de knie wil hebben.
Dat klopt en is ook leuk en Windows 10 blijft zich ook door ontwikkelen daarom 2x per jaar een versie update met vele vernieuwingen.
Ik heb de computer bijbel van SchoonePC , maar dat is oppervlakkig (zeg, maar), maar ook wel goed. Maar dit kon ik er niet uit halen.
Dat is zeker een goed geschreven boek waar nuttige tips en informatie in staat.
Wat ook interessant is om door te lezen zijn de onderwerpen die we hier uitgebreid hebben neergezet Handleidingen en Artikelen.
En mochten er dan nog vragen of problemen zijn je weet ons nu te vinden.

En als laatste voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”