Gesloten
1
Elke dag sta je wel op en heb je een plan wat je wilt gaan doen, wat prioriteit is, wat gebeuren moet, wat je leuk vind of weet ik wat je bezig houdt


in ieder geval

Wat is je missie voor vandaag



mijn missie

Mijn was ophangen ( buiten )
boodschappen doen ( niet prior dus als ik geen zin heb ga ik morgen)
mijn "huiswerk" doen
Schrijven
En een preigehaktschotel fabriceren in de keuken

oh ja en een paar fora even spammen ;D
Liefs Typetje
2
Mijn missie van gister heb ik zo goed als gedaan, behalve t huiswerk moet ik nog uitwerken :-[

en de boodschapjes was niet nodig, ik had nog teveel in huis



Vandaag is de missie

Het huiswerk afmaken en posten ( top of the list )
twee stukken lezen op een ander forum van mijn collega schrijfster
Ik krijg visite
Lekker op balkon hangen in de zon
En ik wil een nieuwe patroon uitproberen voor een loom bracelet, beetje freuebelen dus haha
Liefs Typetje
3
Ben bezig met onderhoud aan mijn huis: rondom verven.
Het lastigste stuk is nu klaar: de slaapkamerkant. Ik balanceerde op een plat neergelegde ladder, waarmee ik de afstand tussen 2 platte daken overbrugde.
Afbeelding Niet teveel eten, want dan begeeft de ladder het... :o
Nu moet enkel nog de nok aan de rechterkant (niet zichtbaar op de foto). Eerst schoonmaken, dan afkrabben, schuren enz.
Het is niet mijn hobby, maar het moet gebeuren.
4
Nou dat is nog eens een missie, het is wel mooi weer vandaag
Het ziet er wel mooi uit, ja niet de leukste klussen als het je hobby niet is, maar het moet gebeuren

succes Porrelaar
Liefs Typetje
6
Maandag,

missie voor vandaaag

het "huiswerk" is bijna goed,dus dat moet ik ff fixen om zo maar te zeggen ;D
gister bezoek gehad dus niet aan aan toe gekomen


Mijn hulpje komt zo om me huisje spik en span te maken


Als het niet te heet is vanmiddag even naar me boys.
Gelijk even kijken naar zijn tablet en die meenemen om hem een dezer dagen te laten maken iets met aan en uit en opladen
het ding heeft zijn eigen manier van aan en uit gaan en opladen en niet de manier zoals het hoort.

Verder durf ik niet vast te leggen wat ik nog meer ga doen, als ik en route ga misschien nog langs een paar winkels

Fijne dag mensen, hebben jullie al een missie voor vandaag?
Liefs Typetje
8
Maxstar schreef:Mijn missie voor vandaag wordt werken, tussendoor wellicht nog een handleiding voor Windows 10 in elkaar flansen. ;D
Wat voor werk doe je?

En jij lijkt me niet het typ om iets in elkaar te "flansen" dat zal weel met zorg in elkaar gezet worden, zoals we gewend zijn ;)
Liefs Typetje
11
Gisteren de nok van mijn huis schoongemaakt, afgekrabd, geschuurd en de kale plekken in de grondverf gezet.
Ik wil nu gaan beitsen, maar moet nog even wachten, want de zon staat er nog op. Dan is het hout te heet en droogt de verf aan mijn kwast. Over een half uur is de zon daar weg en kan ik aan de gang.
Daarom heb ik eerst maar even boodschappen gedaan voor drie dagen.
12
porrelaar schreef:Gisteren de nok van mijn huis schoongemaakt, afgekrabd, geschuurd en de kale plekken in de grondverf gezet.
Ik wil nu gaan beitsen, maar moet nog even wachten, want de zon staat er nog op. Dan is het hout te heet en droogt de verf aan mijn kwast. Over een half uur is de zon daar weg en kan ik aan de gang.
Daarom heb ik eerst maar even boodschappen gedaan voor drie dagen.
goed bezig dus vandaag, hopelijk schiet het dan ook lekker op.
Liefs Typetje
13
Missie huiswerk geslaagd, opdracht afgerond, volgend opdracht, dus...........nog steeds huiswerk :D


Verder niet weggeweest, was beetje ingestort nadat de hulp weg was zo moe en voel me nog niet top
Als ik wil kan ik nog weg boodschappen doen of zo, maar nu is de missie

bakkie koffie maken

en me nergens druk om maken

en snel verder met ...huiswerk


Nog niks op de loom gezet, dat is een missie van een paar dagen terug, ik gun mezelf straks een uurtje om dat te doen.

;)
Liefs Typetje

Terug naar “Archief”