Gesloten
1
Hallo allemaal,


Een tijdje geleden heeft mijn laptop het finaal begeven (RIP). Ik zou echter wel dringend mijn ipod nog wat moeten bijwerken, want die heb ik binnenkort nodig. Het is een ipod touch van ongeveer 7 jaar geleden. Er stond heel wat muziek op (ook echt net uren gespendeerd om alles netjes te krijgen... zucht), en die wil ik dus ook behouden. Nu leen ik even de laptop van iemand anders, maar daar staat al itunes op (en ik zou die bibliotheek ook wel graag behouden). Als ik mijn ipod aansluit begint alles gelijk te synchroniseren en panikeer ik, maar tot nu toe heb ik al mijn liedjes nog. Ik heb nu ook wel het knopje 'automatisch synchroniseren niet toelaten' gevonden, dus dat scheelt.

Nu is mijn vraag: Kan ik mijn ipod aansluiten aan die pc zonder mijn muziek ed kwijt te zijn - en zonder de muziek van de persoon van wie ik de laptop even leen te verliezen? Ik kan geen back up maken op de traditionele wijze omdat mijn vorige laptop niets meer doet... Daarna is het mijn doel om nieuwe liedjes toe te voegen en het allemaal te updaten.

Alvast veel dank! :smileybye:
2
Hallo,

Dit topic is dubbel geplaatst, het andere topic kunt u bereiken via de volgende link - viewtopic.php?f=360&t=19642" onclick="window.open(this.href);return false;
Om het voor iedereen overzichtelijk te houden en dubbele antwoorden te voorkomen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar het archief..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Archief”