Plaats reactie
16
Tygo schreef:Ik dacht altijd dat ik redelijk met computers overweg kon maar dat zal ik nooit meer denken nu. :-[
Hoezo? 'computers' is een zo breed begrip dat het onmogelijk is van ieder onderwerp iets af te weten. Je hebt je nu wat verdiept in de werking van proxies, van netwerkverkeer. Ik hoop dat het leerzaam is geweest. :geek: 8)
Tygo schreef: Ik (..) ben ik er nog niet uit hoe ik die nieuwe netwerkadapter als standaard in kan stellen want als ik de andere uitschakel neemt de nieuwe het niet automatisch over.
Dit is een instelling in Windows. Ik ken die niet, ben niet (meer) zo thuis in die typische Windows-dingen.
Er zal vast wel iemand anders hier een oplossing voor weten. Misschien dat je er een nieuw topic voor moet aanmaken.
Zeg maar Duncan.
17
Whahaha leerzaam was het zeker en ben al heel erg blij dat je me op deze manier hebt geholpen om het werkend te krijgen.
Zelf heb ik ook nog wat zitten prutsen en van de twee lan verbindingen een bridge gemaakt maar toen werkte het internet helemaal niet meer ook niet na opieuw opstarten.
Ik ga morgen nog eens opnieuw kijken of ik het kan laten werken nu eerst lekker bankhangen met een biertje en een filmpje.
In ieder geval alvast erg bedankt voor je hulp dat waardeer ik echt. :bow: :bow: :smiley_swinging:
18
@ Tygo,
Tygo schreef:Ik heb dus nu wel verbinding alleen ben ik er nog niet uit hoe ik die nieuwe netwerkadapter als standaard in kan stellen want als ik de andere uitschakel neemt de nieuwe het niet automatisch over.
Probeer onderstaande:
Via Computerbeheer / Apparaatbeheer beide [de realtek en de TAP-Win32] inschakelen.

Zodra je [het progje] tornvpn start, dan wordt automatisch de TAP-Win32 gekozen voor communicatie.
Dat gebeurt bij mijn pc als ik aan het spelen ben met CyberGhost VPN.
CyberGhost VPN gebruikt ook TAP-Win32.

[edit - 19:25 -foutje]
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “VPN diensten (Virtual Private Network)”