Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben mede beheerder van een webpagina.
Na een aanpassing te hebben gedaan, heb ik uitgelogd.
Na het uitloggen kan ik deze pagina niet meer zien. Hij laad niet meer, geeft aan: "probleem bij het laden van pagina".
Alle andere pagina's die ik aanklik openen gewoon.
Ga ik naar het inlogscherm van die pagina, t.w. wordpress, ook die laad niet meer, zowel met Firefox als met IE.

Nu heb ik wat vrienden en familie gevraagd of zij wel de betreffende pagina kunnen openen en JA, zij zien wel de pagina, met de update die ik heb gedaan.
Ook de andere mede beheerder kan gewoon inloggen.

Zelfs op mijn mobiel kom ik er niet meer op.

Het gaat om: http://www.gondelvaartwarnsveld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet,
Huib.
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
2
Hoi Huib.

Neem eens contact op met je hosting provider, want je pagina is gewoon bereikbaar.
Ziet er naar uit dat je geblokkeerd bent. Dat kan een ip ban zijn, in dat geval zou je ook andere pagina's op dezelfde server als jouw website niet meer kunnen bezoeken.

Het kan echter ook zijn dat je Wordpress pagina je geblokkeerd heeft. Indien je een beveiliging geinstalleerd hebt, moet je altijd zorgen dat je eigen ip adres op een whitelist staat zodat het systeem jou zelf niet kan blokkeren.
Laat je mede beheerder dat voor de zekerheid even nakijken.

In de meeste gevallen worden bans na 12 uur (soms korter) automatisch weer opgeheven, dus even afwachten zou ik zeggen.
Is het straks (woensdag) nog niet verholpen, dan kun je het beste even contact opnemen met je hosting provider.
Greetings, Black Tiger.
3
Hoi Black Tiger,

Bedankt voor je antwoord :good:
Het is nog geen 12 uur geleden dus ik wacht nog even af.
Daarna zal ik, indien nodig, contact opnemen met de hosting provider.
Ook mijn medebeheerder zal ik vragen om het een en ander na te kijken.

Je hoort nog.

Groet,
Huib.
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
4
Hoi Black Tiger,

Ben er inmiddels achter dat het een IP ban is.
Waarom, zeg het maar.
Stond op website hosting dat het 24 uur kon duren, dus nog ff wachten.
Stond ook IP deblokkeren, maarja, als je niet kunt inloggen, hoe kan je dan deblokkeren ::) ::) :D
Morgen maar eens bellen.

Bedankt!

Huib.
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
5
Hoi Huib.

Dat is precies wat ik al dacht, daarom dat ik het gelijk adviseerde.
Heb je misschien van Filezilla gebruik gemaakt voor FTP te gebruiken? Zoja, soms maakt deze zomaar meerdere verbindingen tegelijk met FTP, dat wil nog wel eens een firewall triggeren, of een browser die zich verslikt met inloggen.
Of misschien een keer te veel een fout wachtwoord ingegeven bij een .htaccess beveiliging.

Het hosting bedrijf zal wel kunnen uitleggen wat de exacte reden is, dan kun je dat misschien in de toekomst voorkomen.

IP deblokkeren kun je eventueel bij vrienden of buren even doen of tijdelijk een proxy gebruiken als je weet hoe dat werkt. Ik ben zelf hoster en klanten met een ip ban kunnen gewoon ons een email sturen naar het ticket systeem, wij deblokkeren dan handmatig en geven meteen de reden van blokkade met advies ter voorkoming van een volgende blokkade.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”