Plaats reactie
1
Er staan hier advertenties van Google, maar die doen het niet.
Afbeelding
Waarom staan er eigenlijk google advertenties op het forum ???
2
Ha Wessel,

Dat gister de advertenties tijdelijk niet werkte, kan kloppen want er zijn namelijk nieuwe advertenties geplaatst.
Waarom staan er eigenlijk google advertenties op het forum
Doormiddel van deze advertenties bekostigen wij de kosten die de websites en het forum met zich meebrengen.
Een web-hoster kost nu eenmaal geld, en omdat PC Web Plus niet commercieel is, maar een gratis forum voor advies en hulp is, moeten de kosten ergens mee gedekt kunnen worden.
Vandaar de Google advertenties op de website en het forum.

Ik zal het doel van deze advertenties eens uitgebreider omschrijven en op het forum plaatsen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Waarom staan er eigenlijk google advertenties op het forum
Overal kom je Google advertenties tegen, en ik heb via een google advertentie een leuke goedkope webwinkel voor computerspullen gevonden.
Naast dat ze wat opbrengen zijn deze ook nog informatief voor de bezoeker, want de adverteerder doet dit niet zomaar.. en wat levert het op € 0,10 cent... ofzow :-\ pff
4
Dat gister de advertenties tijdelijk niet werkte, kan kloppen want er zijn namelijk nieuwe advertenties geplaatst.
Ahh. vandaar.
6
Op mijn website onder 'Disclaimer' heb ik onderstaande info staan:

"Wij maken gebruik van externe advertentiebedrijven om advertenties weer te geven wanneer u onze website bezoekt. Deze bedrijven gebruiken mogelijk informatie (niet uw naam, adres, e-mailadres of telefoonnummer) over uw bezoek aan deze of aan andere websites om advertenties weer te geven over goederen en services waarin u wellicht geïnteresseerd bent. Als u hierover meer informatie wenst of als u wilt voorkomen dat deze bedrijven deze informatie gebruiken klikt u op deze link."
7
Maxstar schreef:
Ik zal het doel van deze advertenties eens uitgebreider omschrijven en op het forum plaatsen.
Meer informatie over de gesponsorde links (advertenties) leest u op deze pagina.
Ziet er netjes uit hoor :good:
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”