Plaats reactie
1
PC Web Plus mag met dank aan Emsisoft licenties verloten voor 'Emsisoft Anti-Malware' en 'Emsisoft Online Armor', maar hier komen we later op terug onder het kopje "Hoe doet u mee en maakt u kans op één van deze producten?" nadat we het één en ander over deze producten en bescherming tegen kwaadaardigheden hebben beschreven.
Afbeelding
Het eerste product 'Emsisoft Anti-Malware' is een compleet 'security pakket' als het gaat om real-time beveiliging tegen malware infecties, en biedt zeker in combinatie met 'Emsisoft Online Armor' een optimale beveiliging voor uw computer.

Emsisoft Anti-Malware is in tegenstelling tot de reguliere virusscanner (al dan niet gratis) een combinatie van een 'virusscanner' en een 'malwarescanner' maar waar zit nu het verschil zult u denken?
Een 'virusscanner' is natuurlijk een essentieel onderdeel en één van de bekendste programma's om uw computer te beschermen, maar door de jaren heen is het niet alleen bij 'virussen' gebleven als het gaat om computer bedreigingen.
Heden ten dage speken we over 'malware' een overkoepelende term voor alle kwaadaardigheden zoals; 'Trojan horses, Virussen, Spyware, Adware, Wormen, Keyloggers, Rootkits, Rogueware, Droppers, Drive by downloads' etc.

Met alleen een 'antivirus' scanner is uw computer dus niet optimaal beveiligd, vandaar dat er tegenwoordig 'anti-malware' programma's zijn die (gratis) on-demand en (betaald) real-time uw computer beschermen tegen kwaadaardige invloeden.
Deze 'anti-malware' software is in de meeste gevallen zonder problemen naast de geïnstalleerde 'virus-scanner en of internet security pakket' te gebruiken, hiervoor zijn in sommige gevallen wel extra instellingen benodigd zodat deze beveiligingssoftware elkaar niet in de weg kan gaan zitten, maar voor dit soort vragen kunt u hier op het forum terecht.

Met een optimale beveiliging bedoelen we natuurlijk niet dat u een heel scala aan beveiligingssoftware nodig heeft, meer hierover leest u hier.

Met 'Emsisoft Anti-Malware' en 'Emsisoft Online Armor' kunt u dus uw computer beveiligen, 'Emsisoft Anti-Malware' biedt bescherming tegen malware en 'Emsisoft Online Armor' is uw digitale portier die al het inkomende en uitgaande verkeer van uw computer conrtoleert.
Daarnaast heeft deze firewall de "Online Bank modus" die u beschermt tegen phishing aanvallen.

Meer informatie over beide producten leest u op de website van Emsisoft. Hoe doet u mee en maakt u kans op één van deze producten?
De deelname is heel eenvoudig, geen prijsvraag, puzzel maar gewoon door het gebruik van deze producten maakt u kans op een jaar licentie van 'Emsisoft Anti-Malware' en 'Emsisoft Online Armor' ter waarde van € 30.

Download en installeer één of beide producten vanaf de onderstaande locaties, deze kunt u tot 30 dagen gratis gebruiken. Vanaf vandaag (01-05-2011) of na uw registratie op het forum maakt u dus kans op één van deze producten, er worden;
  • 5 Licenties van Emsisoft Anti-Malware.
  • 5 Licenties van Emsisoft Oline Armor
verloot onder de gebruikers van dit forum die gebruik maken van één van de eerder genoemde pakketten in dit topic, er zijn dus sowieso 10 prijswinnaars.

Laat wel even in dit topic weten als u deelneemt aan deze actie om kans te maken op één van deze producten, alle deelnemers in dit topic maken dus kans op één van de producten van Emsisoft.
Aan het einde van de maand worden alle prijswinnaars in dit topic bekend gemaakt.

Heeft u vragen over één van deze producten dan kunt u natuurlijk hier terecht op het forum.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
@ Maxstar.

Moet MBAM uitgeschakeld worden als men Emsisoft Anti-Malware gebruikt?
Laatst gewijzigd door iEscape op 01 mei 2011 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
@ Maxstar,

Dank voor jouw antwoord; dan wil ik bij deze melden mee te doen met de actie van Emsisoft Anti-Malware
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@Nitefog
Er is geen controle op wie wel of niet de 'trial' installeert maar het is natuurlijk wel erg leuk als de licenties terecht komen bij mensen die deze software daadwerkelijk gaan gebruiken, want het is zonde als er met de licentie(s) verder niets wordt gedaan terwijl we hier dan misschien andere mensen mee blij kunnen maken.

Vandaar dat er ook geen prijsvraag of iets in die trant is, maar gewoon het gebruik c.q interesse in het product voldoende is om kans te maken op één van deze beschikbaar gestelde licenties.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Vertrouwen in de medemens is dus nog niet verdwenen! :D

Leuk bedacht, Maxstar. Een aantal jaar geleden mocht ik ook één licentie weggeven.
In ieder geval ik doe niet mee: ben al voldoende beschermd! :)
Laatst gewijzigd door Daniel op 01 mei 2011 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
8
Hier doe ik natuurlijk uiteraard met mee en net zoals iEscaope even de vraag of dit gewoon samen met Microsoft Security Essentials en Lavasoft Ad-Aware kan gebruiken.
:cool:
9
Gave actie. :good:
Kan je ook alleen meedoen voor de Anti-Malware en niet het Firewall programma of andersom natuurlijk, op mijn Windows computer draait bijvoorbeeld Eset Smart Security 4 met Firewall dus die heb ik niet meer nodig.
Misschien wel een hele rare vraag maar stel hem toch?
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
10
Daniel schreef:Vertrouwen in de medemens is dus nog niet verdwenen! :D
Nee hoor en een optimale 'beveiliging' is tegenwoordig een must dus hoop dat de winnaars veel profijt ervan zullen hebben, en je weet zelf hoeveel mensen er regelmatig met 'malware' gerelateerde problemen bij forums voor advies en of hulp komen. (Uit voorzorg selectief gequote....)  :D
Stef-II schreef:Hier doe ik natuurlijk uiteraard met mee en net zoals iEscape even de vraag of dit gewoon samen met Microsoft Security Essentials en Lavasoft Ad-Aware kan gebruiken.
Ad-Aware zou je in principe gewoon kunnen verwijderen en zeker zou ik Ad-Watch uitschakelen, MSE kan je gewoon blijven gebruiken in Emsisoft Anti-Malware kan je aangeven dat MSE niet gecontroleerd hoeft te worden.
Fox schreef:Kan je ook alleen meedoen voor de Anti-Malware en niet het Firewall programma of andersom natuurlijk, op mijn Windows computer draait bijvoorbeeld Eset Smart Security 4 met Firewall dus die heb ik niet meer nodig.
Als je alleen kans wilt maken op Emsisoft Anti-Malware of Online Armor kan dit en als je kans wilt maken op één van de beide programma's ook.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
All clear, dan doe ik mee voor Emsisoft Online Armor.
Ik heb eigenlijk nooit meer dan een virusscanner gebruikt op mijn Windows PC en scannen doe ik ook nooit, maar dit is gewoon laksheid en omdat ik het meeste Ubuntu gebruik.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
14
Ik wou alleen zeggen dat dit een leuke actie is.
Bovendien is de Emisoft een goed product, klein minpuntje is dat de scan zolang duurt.

Maar ik doe niet mee aan deze actie, laat de win kansen over aan mensen die dit goed programma echt kunnen gebruiken.
Ik gebruik zelf al Norton Internet Security 2011 & Hitman pro als real time bescherming en gebruik erbij de free versies van Mallware Bytes & SuperAntiSpyware.
Heb ook nog de SpywareBlaster & de SiteAdvisor van mcAffee dus ik denk dat ik toch wel voldoende beschermt ben hè.
Bovendien gebruik ik de Secunia PSI & File Hippo om mijn programma's up to date te houden.

Ik wens de winnaar van EmiSoft veel plezier met zijn nieuwe beveiliging op de computer.

Groetjes Paul
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”