Plaats reactie
16
Op elk onderwerp dat is opgelost een slotje plaatsen is niet heel erg handig en ik denk dat dit ook niet de bedoeling zal zijn van Maxstar.
Overigens denk ik zelf dat het markeren van een topic als opgelost wel handig is maar niet als de functie verkeerd gebruikt gaat worden en er groen vinkje bij niet opgeloste onderwerpen gaat komen. :o
M.v.g,
~*~Maaike~*~
17
Als ik een oplossing voor een computerprobleem op Google zoek, en ik zie in de zoekresultaten in de titel [solved] of [opgelost] staan, ben ik geneigd daar eerder op te klikken dan andere zoekresultaten.
Zeg maar Duncan.
18
Hoi,

Dit is inderdaad één van de voordelen, het zoeken naar een oplossing voor een bepaald probleem leidt of neigt eerder naar het klikken op een link waar Solved of Opgelost in is vermeld dan een link waarbij dit niet is vermeld.
Ik zoek zelf altijd problemen op middels termen in het Engels, een Nederlandse zoektocht geeft toch in de meeste gevallen erg weinig info.

Maar goed een implementatie zoals deze kan vrij eenvoudig worden toegevoegd, en wellicht zou dit als "test" bij de eerst volgende grote upgrade geïntroduceerd kunnen worden.
Bevalt dit niet dan is die modificatie ook zo weer van het forum verwijderd in principe, maar ik ga hier zeker eens naar kijken wat de huidige mogelijkheden zijn. :cool:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Een eerste kleine offline test is gereed, middels twee mogelijkheden kunnen topics als opgelost worden gemarkeerd.
Hierbij wordt niet de titel aangepast maar krijgt de titel een aanvulling, dit kan met de tekst [Opgelost] of met een kleine image die wordt geplaatst.
Echter is dit niet eenvoudig in het forum in te bouwen, dus zoiets zal nog wel even op zich laten wachten voordat het definitief online kan komen. Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Een image zal niet zo veel zeggen in de zoekopdrachten via Google of andere, maar de term "Opgelost" zal wel meegenomen worden.

Denk wel dat iedereen sneller geneigd is bij het zoeken naar een mogelijke een oplossing, om als er "Opgelost" in de zoekterm staat er op te klikken.
Groetjes Dasle
21
Dasle schreef:Denk wel dat iedereen sneller geneigd is bij het zoeken naar een mogelijke een oplossing, om als er "Opgelost" in de zoekterm staat er op te klikken.
Volledig mee eens.
Ik doe het in elk geval wel.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
22
Bovendien heeft de aanduiding "Opgelost" ook nog een publicitair voordeel. Indien je heel wat topics met dit voorvoegsel, navoegsel of logo in je berichtenpagina's kan tonen, zal dat de bezoeker meer vertrouwen geven in de "kwaliteit" van het forum en het idee op een hoge oplossingsgraad voor zijn probleem versterken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”