Plaats reactie
1
Afbeelding
Het is algemeen bekend dat de cybercriminelen steeds geraffineerdere manieren gebruiken om uw persoonlijke gegevens te ontfutselen, dit is dan ook goed te zien aan de toename van de zogenaamde "bankingtrojans" die uw sessie met de bank tijdens het internetbankieren kunnen manipuleren, zodat de betaalopdracht die de cybercrimineel op de achtergrond heeft klaargezet wordt uitgevoerd in plaats van de door u bedoelde betaalopdracht.
Door middel van bijvoorbeeld het injecteren of aanpassen van invoervelden en het tonen van extra hulpschermen waarin om aanvullende informatie zoals TAN-code's en of signeercode's worden gevraagd verkrijgt de cybercrimineel de benodigde informatie en kan deze vanaf afstand allerlei zaken aanpassen zonder dat u het direct opmerkt.


Prijsvraag.
Aangezien een goede beveiliging een must is organiseren wij daarom deze prijsvraag, met dank aan G Data mogen wij 6 licenties van G Data BankGuard ter waarde van € 19,95 verloten.
Om kans te maken op één van de zes beschikbaar gestelde pakketten van G Data BankGuard hoeft u alleen maar de volgende vier vragen te beantwoorden.
  1. Sinds welke datum is "G data BankGuard" beschikbaar als los beveiligingspakket?
  2. Hoeveel bedroeg de schade omtrent fraude bij het internetbankieren in 2011 volgens vereniging van de Nederlandse banken?
  3. Wie omschrijft de technologie van G Data BankGuard in het artikel "G Data BankGuard maakt internetbankieren veilig"?
  4. Hoeveel miljoen nieuwe soorten malware heeft G Data in 2011 gevonden?


Stuur de antwoorden van de bovenstaande vier vragen op naar info@pcwebplus.nl onder vermelding van "Prijsvraag veilig internetbankieren.".
Vermeld in dit bericht wel de gebruikte 'naam' en het 'e-mailadres' van uw account op dit forum.
De oplossingen kunnen ingezonden worden tot en met 31 Augustus 2012, de uiteindelijke prijswinnaars (forumleden) zullen bekend gemaakt worden op uiterlijk 9 September 2012 in dit topic en zullen tevens een e-mail hiervan ontvangen.
Laat desgewenst hier even een bericht achter als je meedoet aan de prijsvraag.
De eerste drie deelnemers met de juiste antwoorden ontvangen van G Data hun G Data BankGuard licentie in de vorm van een bankpasje, de overige drie licenties worden verloot onder alle overige deelnemers.
Hoe werkt G Data BankGuard.
Manipulaties van banktrojanen vinden plaats in specifieke bestanden in de RAM van de computer. G Data BankGuard herkent automatisch besmettingspogingen en vervangt het gecompromitteerde geheugen door een veilige kopie. Dankzij intelligente algoritmes is de applicatie niet afhankelijk van virushandtekeningen en beschermt het effectief tegen zelfs de allernieuwste banktrojanen. Deze technologie is al geïntegreerd in de consumentenproducten van G Data sinds de 2012-generatie, dus bestaande G Data-klanten hoeven het product niet apart te installeren.

Op de website antimalwaresoftware.nl kunt u de werking van van G Data BankGuard zien waarbij gebruik gemaakt is van een geïnfecteerde computer met de Zeus / Zbot trojan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Gereserveerd bericht
In dit bericht zullen na afloop de deelnemers, prijswinnaars en de juiste antwoorden op de vragen bekend worden gemaakt.
Antwoorden:
1.) Sinds welke datum is "G data BankGuard" beschikbaar als los beveiligingspakket? (22Mei 2012)
2.) Hoeveel bedroeg de schade omtrent fraude bij het internetbankieren in 2011 volgens vereniging van de Nederlandse banken? (35 Miljoen Euro)
3.) Wie omschrijft de technologie van G Data BankGuard in het artikel "G Data BankGuard maakt internetbankieren veilig"? (Eddy Willems)
4.) Hoeveel miljoen nieuwe soorten malware heeft G Data in 2011 gevonden? (2,575 miljoen)
Beste prijswinnaars en winnaressen,

Ik wil jullie in de eerste plaats van harte feliciteren met de gewonnen prijs! en wij hopen dat u veel plezier en gemak zult hebben van G Data BankGuard dat beschikbaar is gesteld door G Data.

Winnaars G Data BankGuard in pasvorm
Dino
Porrelaar
shailendersain

Winnaars losse G Data BankGuard losse licentie
iEscape
Kiranna
groot

Alle prijswinnaars en winnaressen zullen van G Data een e-mail ontvangen.
Laatst gewijzigd door iEscape op 02 sep 2013 23:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Prijswinnaars bekend gemaakt.
11
@ Maxstar & G Data,
Afbeelding
Fijn om een nuttig programma te winnen :dank:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Graag gedaan en hoop dat jullie er veel gemak van zullen hebben... :good:
porrelaar schreef:(...)maar voordat ik meedeed aan deze prijsvraag, heb ik gecontroleerd of G Data BankGuard wel compatible was mijn mijn virusscanner (Avast 7 Free) en dat bleek het geval: "Werkt samen met elke andere security software".
Dit klopt G Data Bankguard kan je gewoon naast elk ander pakket gebruiken, laatst heb ik dit pakket ook getest met een Zeus / Zbot variant.
http://antimalwaresoftware.nl/reviews-e ... bankieren/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Hallo,

Ik heb via de ING Trusteer Rapport geprobeerd als hulpmiddel om virussen buiten de deur te houden maar mij computer werd daar zo traag van dat ik het als nel weer heb verwijderd.
Misschien is het wel een heel erg stomme en vreemde vraag maar hoe zijn jullie ervaringen met G data BankGuard en zijn jullie er tevreden over?
En is het de moeite waard om dit te gebruiken en te kopen als de gratis versie verlopen is en wekt dit ook op Windows Vista?

Alvast bedankt voor uw medewerking om mij hierover te informeren.

Vriendelijke groet,

Petra van Diest
15
Hallo Petra,

Zelf heb ik geen ervaring met G data BankGuard dus daar kan ik je niet verder advies in geven.
Maar je kan het programma natuurlijk altijd proberen en als het bevalt kan je altijd overwegen om het aan te kopen.

Niet geheel onbelangrijk maar Surfright heeft ook een gratis alternatief daar zou je ook eens naar kunnen kijken.
http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro/alert" onclick="window.open(this.href);return false;
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”