Plaats reactie
1
Hallo allemaal

Vanwege een nieuwe laptop enkele vragen over mijn drivers:

1) Waar kan ik vinden wat de specificaties zijn van mijn geluidskaart? (Frequentiebereik, impendantie, etc.)

2) De scroll van mijn muispad werkt niet, driver updaten helpt niet. Hebben jullie nog tips?

3) Via internet vond ik http://www.driverupdatersexposed.com/" onclick="window.open(this.href);return false; om je drivers te updaten, is dit een goede manier?

Bedankt alvast!
2
Een programma voor het updaten van je drivers is helemaal niet nodig en vervuild vaak je systeem.

De drivers kun je normaal gezien downloaden op de website van de fabrikant, vermeld eens het merk,type en juiste modelnummer?
Groetjes Dasle
6
Als het een nieuwe laptop is zou je in principe geen drivers hoeven te installeren, of heb je het besturingssysteem zelf hierop geïnstalleerd?
Groetjes Dasle
8
Specificaties van je geluidskaart heb ik nog niet kunnen vinden, vaak word er in de specificaties niets vermeld hierover al vind ik hier en daar dat deze idd van Realtek is maar that's it.

Als je zelf Windows geïnstalleerd hebt op deze laptop dien je vaak heel wat drivers te installeren om alles goed werkend te krijgen.
Niet altijd voldoen de ingebedde drivers van Windows, daarom mijn bovenstaande vraag.

Kijk eens in apparaatbeheer of er vermeldingen zijn van niet geïnstalleerde apparaten
Groetjes Dasle
9
Bij Acer al de chipset drivers gedownload, vaak wil daarmee een deel van de problemen weg zijn en net zoals hierboven staat leveren die update programma's niet altijd op wat je er van verwacht, da's in ieder geval mijn ervaring.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”