Plaats reactie
1
Hoi iedereen!

Ik heb zopas een bakje laten samenstellen, nu zou'k deze graag op men kamer zetten maar eigenlijk kan'k hem alleen maar naast men bureau op de grond zetten (want anders geraakt men rolstoel niet meer in de opening van de bureau).

Dus nu vraag'k me af: Kun je je desktop ook gewoon zijwaarts leggen?
en doet iemand dit al, dus ervaring?

Ik weet wel dat je je ventilatie niet moet blokkeren natuurlijk! :)

Voor de duidelijkheid ik heb deze behuizing [Zalman Z9 plus], deze heeft ventilatie vanvoor, links, achter, boven en onder:
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Voor info over bestelling van Azerty naar België mag je me altijd contacteren. Ik heb er zelf onlangs iets besteld en begrijp dus volkomen dat er sommige dingen wat verwarrend zijn.
2
heb nooit gemerkt dat een pc dan niet meer zou werken. reparatie-pcs liggen hier altijd open op hun zij. ik ken ook verschillende gevallen waarin pcs liggend zonder problemen hun werk doen.
ik zou er wel voor zorgen dat het ding op de kant komt te liggen waarbij het moederbord onder ligt,
dat is in eigenlijk alle kasten de zijkant aan de rechterkant als je tegen het front van de pc aankijkt.
3
Een computer kan je prima op zijn moederbordzijde plat leggen alleen moet je wel goed uitkijken met je optiche drive want die zijn er niet op gemaakt om verticaal te werken en door de onstabiliteit heb je dan grote kans dat de CD of DVD door de hoge draaisnelheid uiteen gaat klappen. :eek:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”