Plaats reactie
1
Ik kocht een Yanec universele laptop oplader. Nu zie ik op de doos de mededeling staan 'voor laptops die maximaal 90 Watt vermogen vereisen' Waar kan ik zien of dit zo is voor de laptop? Ik heb dat nu specifiek gekocht om te gebruiken voor een HP 530, maar ook met de bedoeling om dat beschikbaar te hebben voor andere laptops. Of maak ik me zorgen om niets en kan ik dat sowieso voor eender welke laptop gebruiken?
2
Je kan de adapter voor iedere laptop gebruiken.
Het enige waar je tegenaan kan lopen, is dat bv met een high end gaming laptop de 90 Watt niet voldoende is.

Voorbeeldje:
Je hebt een high end alien laptop die maximaal 110 Watt verbruikt.
Met een beetje op internet prutsen gebruikt de laptop 40 Watt => 90 Watt - 40 Watt = 50 Watt om de batterij te laden.
Geen probleem hier dus.
Even later ga je echter bv Goat simulator spelen met alles op de hoogste settings en de laptop wordt maximaal belast.
Verbuik laptop 110 Watt => 90 Watt - 110 Watt = -20 Watt....
Je batterij wordt niet meer opgeladen, sterker nog er is 20 Watt verbruik en als de batterij leeg is, zal de laptop ermee stoppen.

Kort samengevat:
Je kan je adapter met alle laptops gebruiken, maar met sommige high end laptop kan je wat probleempjes krijgen tijdens het bv gamen.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”