Plaats reactie
1
Goedenavond,

Mijn HP Photosmart 5515-printer drukte zeer vaag af. Zwarte letters werden grijs afgedrukt en onderste helften van regels werden niet afgedrukt. De cartridges waren bijna leeg, waarop ik de originele HP-346-cartridge heb vervangen door een nieuwe originele HP-346-cartridge. Nu drukt de printer helemaal niets meer af! De pagina komt even wit uit de printer als hij erin ging. Ook testpagina's e.d. blijven wit. Voordat ik de cartridge verving heb ik allerlei diagnose- en reinigingsprogramma's gedraaid. Behalve de zwarte cartridge zitten er drie andere originele HP-CMY-cartridges in de printer. De afdrukmodus is 'in grijstinten afdrukken'.

Wat is er mis?
3
Bedankt voor je bericht. 
De printer werkt draadloos via wi-fi.

Gedaan

wifi-verbinding verbroken via het bedieningspaneel van de printer
hp-software verwijderd via configuratiescherm-->programma's-->programma verwijderen
computer 2x herstart
wifi-verbinding aangezet via het bedieningspaneel van de printer
testpagina afgedrukt via het bedieningspaneel van de printer, letters waren al donkerder maar nog niet zwart, horizontale paginabrede witte strepen door de tekst
software geïnstalleerdHP Photosmart 5515 e-alles-in-één printer - B111h, versie 28.8 voor Win7 64 bits 
diagnostische pagina afgedrukt via de software, afdrukkwaliteit net zo slecht als testpagina
5
Moest je soms de verpakking nog hebben van de cartridge controleer eens de vervaldatum . Als die overschreden is doet de cartridge het ook niet meer . 
6
abbs schreef:Hallo,

Als je de printer een bedraad gebruikt doet hij het dan.
Slechter. De diagnostische pagina heeft nu enkel wat donkere horizontale strepen.
7
swake schreef:Moest je soms de verpakking nog hebben van de cartridge controleer eens de vervaldatum . Als die overschreden is doet de cartridge het ook niet meer . 
Houdbaarheidsdatum op verpakking was oktober 2017 herinner ik me.
8
Hallo,

Kijk nog eens goed de printkoppen na om te reinigen: https://www.gebruikershandleiding.com/H ... ?page=0021
Is dit schoon en de problemen zijn dan  nog niet opgelost neem dan eens contact op met HP voor een oplossing.
Optie twee zou kunnen zijn dat de printer stuk is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Probeer alvast nog eens wat in #8 voorgesteld word .

Ik weet niet of je een handige harry bent en de printer durft te openen en binnenin met een droog en stofvrij   doekje te reinigen . Zeker geen reinigingsvloeistoffen gebruiken , want zo ga je de printer helemaal beschadigen .
14
Die handleiding is niet van mijn printer. Ik heb de printer van boven tot onder en van links tot rechts gereinigd. Afdrukresultaat iets beter, maar nog niet goed.
15
Klungel schreef:Die handleiding is niet van mijn printer. Ik heb de printer van boven tot onder en van links tot rechts gereinigd. Afdrukresultaat iets beter, maar nog niet goed.
Klopt het was als voorbeeld, maar als dat niet helpt zou je toch aan een andere printer moeten gaan denken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”