Plaats reactie
1
Ik werk met hp laptop windows 10.
Ik krijg voortdurend 'Onvoldoende schrijfruimte recovery disk D' terwijl daar nog 14 GB vrij is 
Hoe kan ik dit uitschakelen ?
4
Luc2 schreef:kan de letter niet verwijderen zoals hierboven aangegeven
Welke letter?
Luc2 schreef:Ik krijg voortdurend 'Onvoldoende schrijfruimte recovery disk D' terwijl daar nog 14 GB vrij is
Hoe kan ik dit uitschakelen ?
Het gaat toch om de melding uit te schakelen?
Wil je de partitie niet verbergen dan kan de melding ook gewoon worden uitgeschakeld: voeg met de registereditor de DWORD-registerwaarde NoLowDiskSpaceChecks met de waarde 1 toe aan de registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer. Let op: hiermee worden de meldingen voor alle schijven uitgeschakeld!
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo,

Download uit de bijlage DiskSpaceCheck.reg en sla deze bijvoorbeeld op het bureaublad op.
Klik nu met de rechtermuisknop op "DiskSpaceCheck.reg" en kies voor samenvoegen.
Herstart vervolgens de computer, waarna je die melding van te weinig schijfruimte niet meer te zien krijgt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Beste

Hartelijke dank. Het probleem lijkt opgelost al zie ik langs verkenner dat de Recovery disk D nog steeds in rood staat. Maar ik krijg de melding niet meer wat zeer vervelend was.
Groeten

Luc 
8
Luc2 schreef:Beste

Hartelijke dank. Het probleem lijkt opgelost al zie ik langs verkenner dat de Recovery disk D nog steeds in rood staat. Maar ik krijg de melding niet meer wat zeer vervelend was.
Groeten

Luc 
Dat klopt, je heb toch geen backup programma of iets anders die bestanden/data op D:\ zet?
Zo nee, dan hoef je verder niks te doen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”