Plaats reactie
1
Ik heb een hp envy 5530 printer, die ik niet kan installeren.
Ik maak gebruik van AVG internet security en anti virus, teven heb ik windows 10 beveiliging. AVG is gratis geïnstalleerd en duurt nog ong. 14 dagen.
Ik heb begrepen dat e.e.a. ook o.a. hiermee te maken kan hebben.
Het liefst heb ik een draadloze verbinding printer/computer.
Ik ben uren bezig geweest, maar zonder resultaat.
ten einde raad kwam ik deze site tegen en nu vraag ik om hulp.
Wie kan mij helpen???
Alvast bedankt voor de te nemen moeite,
guanita 
2
Hallo :welkom:


Om je hiermee te helpen op afstand is zeer moeilijk, laten we kijken waar we mee kunnen helpen.
Is deze printer nieuw om aan te sluiten op je pc?
Was voor deze printer al een andere printer aangesloten geweest?
Heb je een installatie CD/DVD voor deze printer?
Wat heb je zelf al gedaan?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
hallo abbs,

Ik heb een probleem met mijn pc gehad. Daarvoor was mijn printer hp envy 5530 reeds geïnstalleerd en werkte normaal (draadloos). 
ik heb toen systeemherstelpunt ingeschakeld en daarna deed de printer het niet meer. Ook enkele niet zo interessante programma's deden het niet meer.
Verder lukt het mij niet om AVG (tijdelijk) uit te schakelen.
heb je nu voldoende gegvens?
4
abbs,
extra aanvulling:.......

Ik heb geen cd gehad
Hoop voldoende gegevens te hebben verstuurd,
Met vriendelijke groet,
guanita
5
Je HP printer is een multifunctioneel apparaat (printen-scannen-copieren). Als je het installatieschijfje van het apparaat niet meer hebt , kun je exe bestand  hier downloaden .
Het word aanbevolen om de beveiligingssoftware tijdelijk uit te schakelen . Voor je draadloos zal kunnen printen moet het apparaat eerst geïnstalleerd worden met aangesloten USB kabel . Bij het installeren sluit je de USB aan de computer pas aan wanneer hier om gevraagd word .
6
 Beste swake,

Hoe schakel ik de beveiligingssoftware van AVG (tijdelijk) uit?
Misschien draait hier alles om?
groet,
guanita
9
Hallo guanita

Het exe bestand is het installatiebestand vioor het apparaat en ook om het HP solution en de scansoftware te installeren . Dit exe bestand staat ook het cd-schijfje wat bij het apparaat geleverd word .  Je mag het gewoon downloaden . Normaal als je het exe bestand dan uitvoerd en het apparaat is aangesloten met USB kabel zul je te lezen krijgen dat er al software geïnstalleerd staat  en of je die wil verwijderen of je de installatie opnieuw wil uitvoeren . Probeer eerst eens eens met opnieuw uitvoeren , maar wel met uitgeschakelde antivirus .
10
Hallo swake,
Ik krijg het niet voor elkaar de AVG uit te schakelen (tijdelijk).
Als ik op de rechtermuisknop druk op het aan de taakbalk vastzittende AVG ikoontje, gaat of het programma starten of   AVG losmaken van de taakbalk.
11
Hallo....,

I.v.m. de  installatie van mijn printer (hp envy 5530) die reeds geinstalleerd was vòòr de nieuwste update van Windows 10 Home, wil ik terug gaan naar naar eerdere versie van windows 10.
Ik achtereenvolgens het volgende aangeklikt: administrator, instellingen, systeemherstel, Teruggaan naar eerdere versie van windows 10, aan de slag.......
komt er een blauw scherm met de mededeling dat dit slechts maar even duurt........EN DAN LOOPT DE PC VAST en moet ik hem opnieuw opstarten.
Na een paar pogingen ben ik maar gestopt.
Wie weet raad???
Alvast bedankt voor de te nemen moeite,

guanita
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”