Plaats reactie
1
Ik heb microsoft geraadpleegd omdat ik problemen had met wifi. Een medewerker heeft de computer overgenomen en nadat hij klaar was is mijn computer heel traag geworden. Het duurt soms wel een minuut voordat een pagina geladen is, en emails wegklikken duurt ook heel erg lang. Als ik kijk bij taakbeheer zit het geheugen al snel aan zijn max. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?  
2
Welkom,
Ik heb microsoft geraadpleegd omdat ik problemen had met wifi. Een medewerker heeft de computer overgenomen en nadat hij klaar was is mijn computer heel traag geworden.
Hoe heeft de Microsoft medewerker je computer overgenomen, via TeamViewer of iets anders ?
Is je probleem met wifi ook verholpen ?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier en hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”