Gesloten
1
sinds enkele dagen heb ik geen geluid meer . ook starten de clips op youtube heel laat . windows 10 . ook deze dagen vraag van internet explorer wat eerst niet aan te klikken was , maar later wel . ik kijk altijd via chrome en nu dus deze problemen. kijk ik bij audio dan staat er dat alles correct werkt , waarom heb ik geen geluid meer ?
2
Hallo,

Misschien is Windows Update de oorzaak, lees dit bericht eens om een herstelpunt terug te zetten.
Werkt het geluid daarna weer ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Had al geprobeerd om herstel punt te wijzigen, maar een maand geleden is er een nieuwe harde schijf in gezet en ik krijg dan een melding waar ik niets van begrijp en dus niets durf te doen . Ook dat zoeken naar problemen had ik al geprobeerd maar hij blijft draaien en laat dus niets zien . Bij apparaatbebeheer had ik gekeken en daar staat dat alles correct werkt. . Ik ga dus maar naar de computer winkel . Bedankt voor de info .
4
een maand geleden is er een nieuwe harde schijf in gezet en ik krijg dan een melding waar ik niets van begrijp
Maak hiervan een screenshot, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload het afbeeldingsbestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.


Moeten we verder kijken of ga je liever naar een computer winkel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Ik heb vol vertrouwen in jullie want jullie hebben mij vaker goed geholpen . Maar aangezien ik nog 2 weken garantie op de pc heb denk ik dat het verstandiger is om er eerst melding van te maken. Ik dacht dat het misschien iets simpels was wat ik als leek niet zie en ik sta niet graag voor gek. Is het goed als ik hier eventueel donderdag op terugkom ?
6
Is het goed als ik hier eventueel donderdag op terugkom ?
Ja hoor, het is jouw computer dus je mag doen wat je wilt.
Zorg wel dat je een backup hebt van al je persoonlijke bestanden zoals foto's, video's en dergelijke. Het kan namelijk zijn dat de winkel Windows opnieuw installeert.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
Bedankt , zal ik morgen doen. Alles kopiëren naar externe schijf . Of is er een eenvoudiger manier ?
8
Gewoon kopiëren als je genoeg opslagruimte hebt of inpakken met de inpakker van Windows of 7Zip.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Topic verplaatst naar Hardware en Randapparatuur.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
het probleem kwam door update van windows , ze moesten de drivers herstellen .
Bedankt voor je melding. Dat een Windows Update een mogelijk oorzaak was had ik in bericht #2 al geschreven.
Omdat het probleem verholpen is wordt dit topic gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”