Plaats reactie
32
Hallo,

Voor regulier gebruik is de Intel Core i5-10400 een prima processor met iGPU. Indien je geen (zware) games speelt, niet aan videobewerking doet of gebruik maakt van meerdere schermen is een aparte videokaart niet direct noodzakelijk.

Nu videokaarten best wel prijzig zijn is wachten in zekere zin wel gunstig. Maar de ASUS Geforce GT1030-SL-2G-BRK is een leuke budget-kaart als alternatief, met iets betere prestaties dan de Intel UHD Graphics 630 (iGPU).

De videokaart van Asus heeft geen VGA (D-SUB) aansluiting, enkel een DVI en HDMI-aansluiting. Voor een oudere monitor heb je dus een DVI -> VGA adapter nodig.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
38
Hi Maxstar,

Inmiddel heb ik de desktop aangeschaft en is alles geinstalleerd. M'n goede vriendin heeft me daarbij fantastisch geholpen.

Op het moment van aankoop leek het een gekkenhuis, alsof (blijvende) schaarste op komst was. Nu lijkt het wat rustiger. Maar ik heb toen toch een andere keuze moeten maken. Ik heb toen de Core i5-10400 aangeschaft omdat de Core i5-10400F niet verkrijgbaar was. Nu echter wel, maar voor mij is dat wat ik nu heb prima.

Ik wil je bedanken voor je goede en fijne hulp, en ook voor het samenstellen.

Wellicht zal ik in de nabije toekomst graag gebruik maken van je expertise. :D

:dank: :Typer: :goed:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”