Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb een probleempje met Firefox en krijg het niet voor elkaar om de speciale tekens goed te krijgen.
Als ik op shift en 2 druk moet ik het apenstaartje krijgen maar bij mij komen er de aanhalingstekens.
Wat moet ik in Firefox instellen om dit goed te krijgen.

In Word en Internet Explorer werken de speciale tekens wel goed.
2
@ Leny,


:welkom:

Probeer het volgende:
  • Start Firefox op
  • ga naar Beeld in de menubalk.
  • scroll naar Tekenset.
  • en klik op Unicode (UTF-8) in de vervolgkeuzelijst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
En dan is het aardig als je even laat weten of dat de oplossing was...... ;)
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
4
Hallo Peter en iEscape

Ik was in de veronderstelling dat ik hier toch een reactie had achter gelaten :-[
Het antwoorden van iEscape was de oplossing en speciale tekens werken weer correct.

Maar ik heb al wel een tijdje last van een ander probleem en misschien weten jullie daar ook een oplossing voor.
Als ik bijvoorbeeld Google open in Firefox en in een nieuw tab de Telegraaf en dan Firefox afsluit en opnieuw opstart worden die websites gelijk weer geopend.
Alle websites die je dus nog open hebt staan voor het afsluiten worden de volgende keer weer geopend.
Nu moet ik dus steeds voor het sluiten van de browser alle websites wegklikken om ervoor te zorgen dat die de volgende keer niet worden geopend.
5
@ Leny,

Probeer het volgende:
  • Ga naar Extra >> Opties >> tabblad Algemeen >> bij Opstarten -> Als Firefox start klik op het puntpijltje.
  • Kies een andere optie [bijvoorbeeld] Mijn startpagina tonen (stel Google bijvoorbeeld als startpagina in) in plaats van Mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen.
  • herstart Firefox.
Update: screenshot toegevoegd.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo iEscape

Dat was inderdaad het geval maar kan met niet herinneren dat ik in firefox dit zelf heb aangepast. :-[
Gelijk ook maar de nieuwe Firefox erop gezet is ook niet automatisch gebeurd dit keer.
7
@ Leny,
Leny schreef:Gelijk ook maar de nieuwe Firefox erop gezet is ook niet automatisch gebeurd dit keer.
Het is mogelijk om naar wens in te stellen: ga naar Extra >> Opties >> tabblad Geavanceerd >> tabblad Update.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Hallo iEscape

Dat staat hetzelfde maar heb nu de laatste versie en misschien komt het daardoor en stond het eerste niet goed.
Weet niet of dat kan maar kan zomaar zo zijn tuurlijk.
Ik wacht de volgende update af duurt meestal niet zo lang en kijk dan of die wel automatisch doorkomt.
9
@ Leny,

Start Firefox op en ga naar Help en klik vervolgens op Over Firefox.
Update naar versie 24.0 wordt binnen gehaald.
In het volgende scherm klik op Herstart om bij te werken.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Update Firefox wordt uitgevoerd.
Firefoxis up-to-date ;D

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Lees deze link ter informatie.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Hallo iEscape

Het lijk nu allemaal goed te gaan toen ik help venster opende ging Firefox vanzelf bijwerken.
Nu met de laatste versie lijkt Firefox ook wel een stuk sneller te reageren als ik een nieuwe pagina of tabje open,

:dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”