Plaats reactie
1
Hoi, mijn firefox doet ineens vreemd, normaal gesproken openen er makkelijk nieuwe tabbladen, maar nu is die optie grijs/niet actief meer.
Het tweede is dat ook sommige tabbladen niet sluiten.
Wat zijn de opties? Op de website van mozilla heb ik al naar oplossingen gezocht maar zonder resultaat.
2
Wat krijg je als je Firefox opent, en hierna CTRL + T indrukt, opent er zich dan een nieuw tabblad?

Je kan eens proberen om FF in de safe mode te starten en te kijken of het lukt:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/tr ... -safe-mode" onclick="window.open(this.href);return false;

Indien dit niet lukt, kan een reset misschien helpen:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/re ... t-problems" onclick="window.open(this.href);return false;
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hoi, ik denk dat het opgelost is, maar zeker ben ik niet.
Maar misschien is het volgende ook wel iets anders.
Youtube filmpjes kijken werkt ook niet helemaal lekker, als een filmpje speelt en je selecteert een nieuwe tijdens het afspelen van de huidige,
dan wil de nieuwe niet afspelen, de pagina laadt wel, maar het vorige filmpje wordt getoond.
Flashplayer probleem?
Hij is up to date... ;(
6
Hoi, en ik zie dat het probleem weer terug is.
Bijvoorbeeld, als ik nu in een tabblad een url intik, bv, die van de ing, dan verdwijnt het getypte ineens wanneer ik op enter druk.
?? :eek:
8
Heb je heel toevallig ng met Mozbackup een kopie van je instellingen gemaakt die je terug kunt zetten ?
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
9
Ja, ik heb eens met mozbackup wat gedaan maar niet recent.
Er is van thunderbird trouwens diverse keren een crashrapport naar mozilla gestuurd. (wilde ik toch even melden)
Firefox daarentegen doet normaal in safe mode, en de laatste tijd merk ik nog niets raars.
10
Als je dus een oudere backup hebt, zou je FF helemaal kunnen verwijderen, inclusief de profielen.
Dan opnieuw downloaden en installeren en de backup terugzetten.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
11
Heb ik ook wel eens gehad. Het makkelijkste is gewoon een schoon nieuw profiel aanmaken.

Eerst Firefox afsluiten, en daarna de profielmap weggooien. Deze map kun je vinden in de map "application data".
Ga hiervoor naar "Uitvoeren" en typ daar %appdata% <enter>. Je vindt hier de map "Mozilla" welke je kunt weggooien of evt herbenoemen.

Als je daarna Firefox start het je een schoon profiel. Je moet dan natuurlijk wel weer alle addons opnieuw installeren, maar alle eventuele fouten zijn er uit.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”