Plaats reactie
16
Sorry, de bijlagen. JPG niet toegestaan..., moest een pdf maken.
Knipsels.pdf
Rob
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
17
Goedemorgen,
roha schreef:Maar dan kan ik niet verder, kan niet vinden waar de hardware versnelling enz. uit te schakelen
Op de volgende manier kan je de "Hardwareversnelling" uitschakelen.
  • Open deze pagina op de Adobe websites.
  • Klik nu vervolgens met de rechtermuisknop op het rode Flash pictogram en kies voor instellingen.
Afbeelding
  • Verwijder het vinkje bij Hardwareversnelling inschakelen.
Afbeelding Wat betreft Java kan je de meest recente versie van de onderstaande link downloaden.
http://www.java.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Verwijder wel eerst de huidige versie van Java via het Configuratiescherm > Software.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Als ik op de link klik krijg ik dit te zien, geen Flash logo dus, plus de melding dat Flash niet werkt. Het logo zal in het witte gedeelte moeten verschijnen??
xx.pdf
Van Java had ik al de nieuwste versie geïnstalleerd. Maar in de Plug In lijst staat alleen de Java Deployment Toolkit als kwetsbaar, niet Java Platform.
In Configuratiescherm staat alleen Java 8 Update 40, geen Deployment Kit. Laatste staat alleen in de Plug In lijst.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
19
Dat is wel heel vreemd, maar laten we als eerste een kijken of het herstellen van Firefox een oplossing is.

Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
    • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.
  • Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox vernieuwen... Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox vernieuwen om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.
Mocht dit niet de oplossing zijn, verwijder Firefox dan eens van de computer en installeer deze vervolgens opnieuw.
Wellicht lost dit ook direct het probleem van Java op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Alle suggesties gevolgd, maar zonder resultaat.

Zelf vermoed ik dat het te maken kan hebben met DEP. Maar als ik DEP probeer uit te schakelen (systeem-geavanceerde systeeminstellingen-prestaties-instellingen-preventie van gegevens-DEP uit voor afzonderlijke programma's) voor alleen Flash, dan kan ik geen exe bestand vinden. Flash staat in verschillende mappen, niet in Program Files. Heb DEP niet in z'n totaliteit uitgeschakeld. Inmiddels maar weer downgrade naar 10.3 gedaan...
Andere suggesties?

Kan Adobe AIR nog voor problemen zorgen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”