Plaats reactie
1
apple iTunes werkte op mijn windows 7 home laptop
ik heb langs apple software updater een update gedaan van iTunes maar die update is mislukt.
dan werd er voorgesteld om de gedownloade iTunes manueel uit te voeren maar dat is ook mislukt
(in configuratie scherm/programma's is iTunes verwijderd)
ik heb dan iTunes12.2.2 manueel gedownload en manueel uitgevoerd maar de uitvoering is ook mislukt
maar ik geloof dat dat ik de oorzaak gevonden heb:als ik naar c:/program files/iTunes ga krijg ik: toegang geweigerd
ook als ik verkenner als administrator opstart krijg ik toegang geweigerd
in folder eigenschappen (als administrator): in het window eigenaar staat: huidige eigenaar: kan de huidige eigenaar niet weergeven, onder wijzigen eigenaar staat:administrator en Hp(dat ben ik)
als ik wijzig naar Hp of administrator krijg ik het bericht dat de wijziging niet kan doorgaan
in configuratiescherm accounts heb ik enkel user Hp(met administrator rights)

ik hen folder iTunes al eens gescand op virus met mijn virusscanner Kaspersky maar er werden geen virussen gevonden
2
als ik itunessetup manueel als administrator uitvoer(voor de installatie) krijg ik foutcode 23424 bij status "het ongedaan maken van de registratie van modules"
4
@ louis14,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Overige software & Algemene vragen.

Voer de FixIt van Microsoft uit.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@ louis14,

Kunt u vermelden wat u allemaal al heeft uitgevoerd?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
buiten het gebruik van die fixit heb ik alles beschreven behalve dat ik nog de .reg file
installaddyourownership.reg gebruikt heb voor het bekomen van de menu add your ownership omdat ik dacht zo de folder iTunes te verwijderen maar dat is niet gelukt.
ik heb dan terug removeaddyourownership.reg gebruikt om terug de gewone menu "uitvoeren als administrator" te krijgen.

ondertussen heb ik op een tweede laptop met windows 8.1, iTunes van apple.com gedownload en uitgevoerd (op die pc was iTunes niet geinstalleerd geloof ik, er is ook geen program files/iTunes folder, ik heb vooraf in configuratiescherm/programs gekeken en er was geen iTunes te zien) en wat blijkt: de installatie blijft hangen en na een lange tijd
krijg ik het bericht popup: "installer reageert niet meer".
9
Nee ik heb patchcleaner niet gerund.
op de windows 7 pc heb ik enkel patchcleaner opgestart zodat hij kijkt hoeveel space hij kan vrijmaken maar ik heb daarna niet op de delete knop gedrukt (trouwens mijn windows/installer folder is niet verkleint)
op de windows 8.1 PC heb ik patchcleaner zelfs niet opgestart.
10
@ louis14,
louis14 schreef:apple iTunes werkte op mijn windows 7 home laptop
ik heb langs apple software updater een update gedaan van iTunes maar die update is mislukt.
dan werd er voorgesteld om de gedownloade iTunes manueel uit te voeren maar dat is ook mislukt
(in configuratie scherm/programma's is iTunes verwijderd)
louis14 schreef:(op die pc was iTunes niet geinstalleerd geloof ik, er is ook geen program files/iTunes folder, ik heb vooraf in configuratiescherm/programs gekeken en er was geen iTunes te zien) en wat blijkt: de installatie blijft hangen en na een lange tijd
krijg ik het bericht popup: "installer reageert niet meer".
::)
Om zeker te zijn of iTunes wel of niet geïnstalleerd was, kijk even of iTunes map er nog is bij C:\Users\gebruikersnaam\Mucis\iTunes\iTunes Media.

Niet verwijderen

Als u die map iTunes verwijderd dan bent u alle muziek, video etc kwijt.
Afbeelding Is het mogelijk om de computer terug te zetten middels een systeemherstelpunt, kies een datum vóórdat u iTunes wilde updaten of naar een datum toen iTunes nog werkt ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
ik heb op mijn windows 8.1 PC apple software updater gebruikt om iTunes te installeren en de installatie is gelukt!

op mijn windows 7 PC bestaat de folder iTunes multimedia.

ik ga het mij niet riskeren systeemherstel uit te voeren op mijn windows 7 PC: ik ga iTunes nu gebruiken op de windows 8.1 computer:ik had immers toch nog geen muziek files op de windows 7 computer.
12
@ louis14,

Om de Windows 7 pc op eventuele fouten te controleren kunt u nog onderstaande uitvoeren:
  1. Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
    Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
    Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
    Afbeelding
  2. Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

    Installeer CCleaner en start CCleaner op.
    • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
    • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
    • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
    • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
    • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
    • Sluit hierna CCleaner af.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Halli IEscape,

ik heb sfc /nowscan uitgevoerd en ook ccleaner en heb dan de installatie geprobeerd langs apple software updater: en die is geslaagd!
dank u vriendelijk.
14
ik geloof dat ik een nieuw probleem heb na sfc /scannow en ccleaner immers bij de reboot gebeurt het regelmatig (1 op de 3 keer) dat de pc blijft hangen op het welkom scherm.
ik verbreek dan de power om de pc te heropstarten

ik heb ik de eigenaar van de folder mijn documeneten verandert van system naar hp ( dat ben ik ). ik heb dat gedaan omdat ik dacht dat ik geen toegang meer had tot mijn documenten.maar dat was verkeerd gedacht:ik heb immers 2 folders mijn documenten en slechts één ervan is toegankelijk en daar staan al mijn documenten in.ik deed een poging tot de andere folder.
beide folders hebben nu eigenaar hp
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”