Plaats reactie
16
louis14 schreef:ik heb ik de eigenaar van de folder mijn documeneten verandert van system naar hp ( dat ben ik ). ik heb dat gedaan omdat ik dacht dat ik geen toegang meer had tot mijn documenten.maar dat was verkeerd gedacht:ik heb immers 2 folders mijn documenten en slechts één ervan is toegankelijk en daar staan al mijn documenten in.ik deed een poging tot de andere folder.
beide folders hebben nu eigenaar hp
Dit snap ik niet, wat heb je gedaan..? :eek:
17
ik heb de verkenner geopend en uitgevoerd als administrator
in de verkenner heb in de folder "mijn documenten" geselecteerd
dan heb ik bij de folder "mijn documenten" het menu eigenschappen geopend, hier heb ik het tabblad beveiliging gekozen,dan op de knop geavanceerd.in hetvolgende window eigenaar heb ik de naam hp (dat ben ik) geselecteerd
dan heb ik op OK gekozen
op die manier is de eigenaar van folder "mijn documenten" veranderd van SYSTEM naar hp

wat je misschien niet begrijpt is dat er 2 folders "mijn documenten" zijn
dat begrijp ik zelf niet. dat was oorspronkelijk zo.ik heb daar niets aan veranderd
beide folders hebben een volume van 215Gbyte maar in mijn totale c: volume wordt er slechts één keer 215Gbyte gerekend
slechts één van beide folders is toegankelijk

ondertussen heb ik bij beide folders "mijn documenten de eigenaar terug gezet van hp naar SYSTEM:het is dus terug zoals vroeger

maar het probleem dat mijn pc regelmatig blijft hangen bij het welkom scherm is nog steeds zo,vroeger was dat niet.
19
@ louis14,
louis14 schreef:Wat je misschien niet begrijpt is dat er 2 folders "mijn documenten" zijn
dat begrijp ik zelf niet. dat was oorspronkelijk zo.ik heb daar niets aan veranderd
beide folders hebben een volume van 215Gbyte maar in mijn totale c: volume wordt er slechts één keer 215Gbyte gerekend
slechts één van beide folders is toegankelijk
Ter informatie: de map C:\Mijn document en andere die niet toegankelijk zijn bij Windows 7 is eigenlijk geen map, maar zgn een Junction.
Een Junction is een verwijzing naar een andere map, in dit geval de Gebruikersmap.
Wat bij Windows XP C:\Document en Settings is, is bij Windows 7 C:\Users.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
20
ik denk het wel dat mijn compter malware vrij is.
op 8 juli is op een forum zoek.exe uitgevoerd tegen malware
nu heb ik malwarebytes uitgevoerd en er zijn enkel 5 PUP registers gevonden (non-malware).die zijn verwijderd
nu heb ik ook eset online scanner uitgevoerd en die heeft niets gevonden
nu heb ik ook adwcleaner uitgevoerd en die heeft enkel 5 registers gevonden.die zijn verwijderd

als jullie geen oplossing hebben voor mijn boot probleem dan geef ik mijn computer binnen in een computerwinkel
21
misschien dat dit nog kan helpen
ik heb gezien dat de oorspronkelijke logfile van sfc vervangen is door een file waar er telkens in geschreven wordt bij het rebooten
de file is echter te groot (2Mbyte) om toe te voegen
ik heb nu gezien dat de file ook gegevens bevat ivm met fouten bij een update die later gebeurt is dan wanneer het probleem ontstaan is.
ik heb de boot gegevens in een andere CBS.log gecopieerd en toegevoegd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
louis14 schreef: als jullie geen oplossing hebben voor mijn boot probleem dan geef ik mijn computer binnen in een computerwinkel
Kan je eens een link naar een Speccy-logje produceren en hier in je topic plakken ?

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
23
dag asus,

je bent bedankt voor de moeite maar ik heb ondertussen mijn laptop al binnen gedaan in de winkel
volgens het gesprek dat ik gehad heb gaan ze de hardware controleren maar aan de software gaan ze waarschijnlijk niet veel kunnen doen
ik vertelde de verkoper van een eventuele "repair" langs een installatie cd maar de verkoper dacht dat dit niet mogelijk was omdat het een recovery laptop is
24
Gezien het verleden van deze laptop is het resetten naar de fabrieksinstellingen met vervanging van je brakke harde schijf (zie je vorige topic op PCH) de beste oplossing.

Succes ! :good:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”