Plaats reactie
16
Hallo,

Als zoek.exe is uitgevoerd zoals ik had omschreven is er niks anders verwijderd. Ik heb alleen de map in de code gezet.
Zoek.exe maakt altijd een restore-bestand voor je  weet maar nooit, je mag dat bestand anders wel plaatsen.
Verwijder eens via het volgende programma de bestanden uit die map en kijk of dat lukt.

Download FileAssassin van Malwarebytes naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Dubbelklik op Fileassassin-setup-1.06.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer de installatie gereed is zal FileAssasin vanzelf opstarten.
  • Navigeer naar het bestand wat niet verwijderd kan worden.
  • Vervolgens kunt u gebruik maken van de optie om het bestand direct te verwijderen
  • Aanvullend kunt u optie “Use delete in Windows reboot” gebruiken als het niet mogelijk is om het bestand direct te verwijderen
Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
hi , mij viel op dat , alhoewel de code betrekking had op hdd E, -zoek- alleen maar bezig was met hdd C (besturingssysteem). hierbij enige tekstbestanden van de gedeeltelijke werking en deelresultaten van -zoek-. fileassassin heb ik nog niet gedraaid , doe ik straks.

mvg , cormar.
zoek-results2017-04-07-224549.log
runcheck.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
18
Hallo,

Je heb zoek.exe niet uitgevoerd zoals ik had omschreven:
Launched: M:\DOWNLOADS\1.c-schijf.persoonlijke .mappen\Desktop\zoek.exe [Scan all users]   [Quick Scan] [Auto Clean]

Je heb de functie [Scan all users]   [Quick Scan] [Auto Clean] uit laten voeren waarbij "Auto Clean" je C: heeft gecontroleerd en onnodige bestanden heeft verwijderd.
Ik zie een restore tekst heb je alles laten repareren?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
hi , neen. Hoe moet dat ? Mis ik nu bepaalde zaken ? moet -zoek- worden opgestart op de E-hdd ? ik heb -zoek- op het bureaubad gezet , code ingevoerd en gestart. (ik heb al mijn persoonlijke mappen (incl bureaublad) overgeveld van de c-schijf naar een interne hdd (M), i.v.m. ruimtewinst op C.)
mvg , cormar.
21
hi , fileassassin doet geen mappen en als ik een jpg (van de 58 in de map)probeer te selecteren, dan loopt fileassassin vast. alles wat ik doe met de map of apart bestand in de map eindigt in een vastloper. ik denk dat ik de resterende mappen (die gelukkig wel goed werken ) op de E-schijf , overhevel naar een andere schijf en dan de E-schijf opnieuw formateer. in ieder geval hartelijk bedankt voor je hulp en genomen moeite in deze.
nog een laatste vraag. kan ik de restanten van de gedeeltelijke =zoek-actie= op de C-schijf zonder problemen deleten ?
mvg , cormar.
22
cormar schreef:hi , fileassassin doet geen mappen en als ik een jpg (van de 58 in de map)probeer te selecteren, dan loopt fileassassin vast. alles wat ik doe met de map of apart bestand in de map eindigt in een vastloper. ik denk dat ik de resterende mappen (die gelukkig wel goed werken ) op de E-schijf , overhevel naar een andere schijf en dan de E-schijf opnieuw formateer. in ieder geval hartelijk bedankt voor je hulp en genomen moeite in deze.
Je kan het nog proberen via de "Ubuntu" CD/DVD.
nog een laatste vraag. kan ik de restanten van de gedeeltelijke =zoek-actie= op de C-schijf zonder problemen deleten ?
mvg , cormar.
Wat zoek.exe heeft verwijderd kan geen kwaad, dus zoek.exe en bijbehorende logjes mag je weer verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Probeer ook het volgende:
Optie 1:
Download AfbeeldingOpenedFilesView(x86) of OpenedFilesView(x64) naar het bureaublad.
*Unzip en dubbelklik op OpenedFilesView.exe
Zoek de processen welke geassocieerd zijn met de gewenste verwijdering.
Houd de Ctrl toets ingedrukt en druk de spatiebalk tegelijkertijd in om meerdere processen te selecteren.
Rechtsklik de processen → Kill processes of selected files.
Probeer nu de verwijdering uit te voeren.

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken en hier kan vastgesteld worden of je besturingssysteem 32 of 64bits is.

Optie 2:
Download Afbeelding EMCO Unlock It en installeer het programma.

Open UnlockIt
Klik op Check Folder en navigeer naar de door jou niet te verwijderen map.
Je ziet welke processen de verwijdering blokkeren.
Klik op het tabblad Unlocker
Klik op Unlock
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”