Plaats reactie
1
hi , heb een probleem met het verwijderen van een map. de map staat op een interne hdd (zonder besturingssyteem). de map was gevuld met jpg's. ik heb deze jpg's gecopieerd naar een andere hdd.toen ik de originele map wou verwijderen , kon ik een submap niet verwijderen.ik heb met verschillende progs (o.a. unlocker) geprobeerd , maar niets lukt.als ik nu de submap links of rechts aantik, bevriest de pc en moet ik opnieuw opstarten.hoe kom ik van deze map af ?
bij voorbaat dank voor info en hulp , mvg cormar
3
hi , ja geprobeerd maar geen resultaat. ik krijg de volgende melding foutcode : 0x8007045D =kan de opdracht niet uitvoeren, er is een fout in een i/o apparaat=
mvg , cormar.
4
Hallo,

Kan je een printscreen maken van die melding: viewtopic.php?f=4&t=4036
Wat is de naam van die map en wat is pressies de locatie?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
hi , de map is op een aparte interne hdd, is alleen voor opslag grote bestanden.hoe kan ik daarvoor Farbar gebruiken ? ik heb ook chdk geprobeerd op deze schijf , maar dat gaat heel , heel langzaam.
mvg , cormar.
7
pad E : JPG / NAKIJKEN / 12wxc. in 12wxc zitten nog 86mb jpg's. deze submap blokkeert als ik ze via links of rechtsmuisklik wil benaderen.
10
Hallo,

We gaan even kijken wat er gaat werken, lukt het niet doe het in veilige modus.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
 
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    E:\JPG
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Kostenzer schreef:Probeer het eens met het programma unlocker.
Heeft TS al geprobeerd, is vermeld in TS eerste post.
cormar schreef:. . . . .  ik heb met verschillende progs (o.a. unlocker) geprobeerd , maar niets lukt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Kun je de bestanden benaderen en dan selecteren en verwijderen?
Als dat lukt en de map is leeg, dan kun je die map proberen te wissen.

Andere mogelijkheden:

Ik ben niet zo thuis in machtigingen, maar je kunt ook rechtermuisknop op de map klikken en dan eigenschappen en beveiliging kiezen.
Dan zorgen dat je zoveel mogelijk rechten hebt.       
Daarna weer proberen te wissen

Opstarten van een boot cd, bv, hirens of PE.
Dan het programma zoeken dat je op die schijf laat komen. -Hirens heeft een win xp in verschillende versies-
Je kunt het dan ook via DOS proberen en dan de map benaderen en verwijderen. Misschien dat dat lukt.
Ik dacht dat het dos commando xdel is. Beschrijving hiervan kun je googlen.

De schijf er uit halen en dan via een omvormer bv http://www.kabelsenco.nl/magento/computerkabels/usb-kabels/usb-adapters/combo-adapter.html   maar er zijn er meer, aanluiten op een usb poort van een andere pc en dan zo proberen klaar te spelen wat je wilt.
 
15
hi , ik heb 3 keer met zoek geprobeerd (2x normaal , 1x in veilige modus). zoek bleef telkens ergens hangen en na telkens 1 uur wachten , heb ik -zoek- telkens afgesloten. nu zie ik op mijn c-schijf een aantal zaken van -zoek- staan. o.a. het resultaat van zaken die -zoek- heeft gedelete en een restore-bestand ? heeft -zoek- een aantal zaken opgedoekt , welke ik nu mis ? indien ja , hoe krijg ik die terug ? 
mvg , cormar
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”