Plaats reactie
1
Na de upgrade naar Win 10 Pro Versie 1703 opent Acrobat Reader niet meer.
Foutmelding: Acrobat failed to connect to a DDE server.
Geïnstalleerde versie: 17.9.20058.37826 

Reeds uitgevoerd:
Acrobat Reader verwijderd --> laptop opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd. 
Opent echter nog steeds niet  :'(

Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten, Jos H
4
Adobe verwijderd met de Acrobat Cleaner Tool en hierna de laptop opnieuw opgestart.
Adobe opnieuw geïnstalleerd maar program werkt nog steeds niet.
In de bijlage de cleaner log. 
AdbeArCleaner.log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
6
Probleem is opgelost  :D
De tegel op het startscherm bleek de boosdoener; na deze verwijderd te hebben en opnieuw weer aangemaakt bleek alles weer prima te werken  :good:
:dank: @ Maxstar 
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”