Pagina 1 van 1

ProtonVPN - Outlook blokkeert emailadressen

Geplaatst: 16 okt 2017 16:00
door DieEnDie
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week ProtonVPN geïnstalleerd en waar ik al bang voor was gebeurde. Outlook freakte uit en blokkeerde al mijn emailadressen omdat mijn IP-adres ineens in Canada was. Nu las ik online dat niet alleen mensen met een VPN hier last van hebben maar ook mensen die veel reizen. De trusted-device-optie werkt niet of niet voldoende in elk geval. Heb ik al geprobeerd. Voor zover ik nu weet, werkt het zolang de server niet verandert. Ook Outlooks aanpassing van een 300-mijl veilige zone werkt niet want als mijn VPN het Verenigd Koninkrijk kiest krijg ik net zo goed de blokkades. Proton zelf antwoordde dat ik een profiel moest aanmaken met 1 server. Ja, dat had ik al bedacht, maar ik wil juist steeds automatisch de snelste server hebben.

Is dit probleem bij jullie bekend en weten jullie soms een betere manier? Microsoft zou ons de keuze moeten geven of we "ongebruikelijke activiteit" willen laten checken. Ja toch?

Als altijd, dankbaar voor jullie hulp.

Groetjes,
Fréderique